je gebruikt ze dan ook bij deadlift neem ik aan? als je echt zwaarder kan pakken met shrugs en rows dan peins ik er ook over om ze aan te schaffen. aan de andere kant wil ik mijn grip ook wel sterker krijgen zonder straps.
gleke's log
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postje gebruikt ze dan ook bij deadlift neem ik aan? als je echt zwaarder kan pakken met shrugs en rows dan peins ik er ook over om ze aan te schaffen. aan de andere kant wil ik mijn grip ook wel sterker krijgen zonder straps.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Even geleden benen getraind, normaal borst maar nog last van biceps, doe ik morgen borst wel..
Een vriendin heeft ook meegetraind en shit wat een motivatie 0.0
Ze deed het schijnbaar nog graag, enkel squat beweging wilde maar niet lukken..
Vond het voor herhaling vatbaarOn a long road to insanity.
Comment
-
Borst/triceps training, ging wel goed, enkel BP gewichten waren helemaal kut..
Na 1 setje triceps roelly oefening plaatselijke kramp gehad in buikspieren, dat wil zeggen 1 blokje stond helemaal opgespannen en sprong er precies bijna uit.. Duurde gelukkig niet lang, het deed me denken aan de film alien vs predator waar je die 'larven?' uit die buik ziet komen
maandag rug/biceps
Vandaag ook nog enkele pics gezien van toen ik 5 maanden aan het trainen was..
Ok, ik ben nu mager maar toen, hehe, mag al blij zijn met de veranderingenLast edited by gleke; 18-12-2010, 20:14.On a long road to insanity.
Comment
-
rug/biceps
DL
12x50
5x70
5x90
5x110
1x130
1x140
Fx144 --> had moeten lukken!!
DB row
2x12x50
seated row
3 sets
optrekken
7xbw+10kg
10xbw+5kg
shrugs
2x12x90kg
hammer curl
3 sets
Biceps curl
3sets
2 sets grip oefeningenOn a long road to insanity.
Comment
-
ah ****
net borst/triceps getraind
BP/incline BP gingen goed maar toen tijdens spotten zwaar kramp gekregen in kuit..
Dan verder met close grip BP gedaan (na eerst 5 min langs de grond te liggen, tering wat een pijn, heb al veel kramp gehad maar kon toen men been enigszins nog wat bewegen, nu was men been schijnbaar voor enkele minuten verlamd)
Doordat ik geen druk op men been meer kon uitoefenen ging close grip niet zoals het hoorde en doordat ik nauwenlijks recht kan staan ook geen triceps roelly gedaan..
pffft, vond het echt een slechte training, meer valt er niet over te zeggen.
Hopenlijk ben ik weer goed te been want in het weekend benen trainen..On a long road to insanity.
Comment
-
Benen kunnen nu weer enigszins normaal bewegen, maar nog wat moe van gisteren dus vandaag pussy training, wat biceps ofzo straks doen.. Dan morgen benen.
Heb me deze ochtend gewogen, nuchtere maag ofc, 76.3 kg hehe
Eindelijk over die 75!!!! Er kan wellicht wel 2kg vocht en vet af maar is al serieuze verbetering, we gaan verder tot 2 weken voor eind februari ofzo dan stoppen met crea, verlies ik sowieso al men vocht en sta ik onmiddenlijk weer op 6-7%bf ben benieuwdOn a long road to insanity.
Comment
-
net borst/triceps getraind ging echt heerlijk, had het niet verwacht voelde me in het begin wat moe.
BP
12x40
5x70
5x5x80 volgende keer 82
incline BP
2x12x50 ging zo easy
close grip BP
9x60
8x60
low incline cable flyes
3 sets
skull crushers
4 sets
Morgen nog eens rug/biceps
Ik weeg trouwens eindelijk meer dan 75!!! Hehe, een mijlpaal
Ik ga men doel tegen eind februari zeker halen!!On a long road to insanity.
Comment
-
Ondertussen weer even niet gelogt, we zitten alweer wat verder rug en benen getraind.
Vandaag weer borst, ging echt goed, nog nooit zo een pomp gehad.
Morgen weer benen.
En de 75 kg bw blijft en stijgtOn a long road to insanity.
Comment
-
Weer even geleden dat ik wat gezegt heb, na examens ga ik weer wat beter loggen..
Net been training gehad en wat 21'en biceps erna gesmeten..
Ging vet goed, had het niet verwacht.
Dinsdag rug training
Ik kan niet wachten..On a long road to insanity.
Comment
-
rug getraind
Was best goeie training, met hoogtepunt
4x140kg DL
Heb weer een methode gevonden om men DL naar omhoog te krijgen, blijkbaar werkt 1rep en veel sets niet voor DL bij mij.On a long road to insanity.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment