gleke's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gleke View Post
    is inderdaad mogenlijkheid, dan krijg ik weinig binnen.. maar ik krijg ongeveer al 240 eiwitten binnen, ik vraag me af of ik die 30 gram whey wel nodig heb.
    Als je het niet nodig heb, dan neem je het niet...isze simple
    Maar waarom eiwitten ná het trainen en niet ervoor?
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
      Als je het niet nodig heb, dan neem je het niet...isze simple
      Maar waarom eiwitten ná het trainen en niet ervoor?
      de ene neemt het erna, de andere ervoor.. geen idee wat het best voor mij werkt..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

de ene neemt het erna, de andere ervoor.. geen idee wat het best voor mij werkt..
        Ik vraag niet wat een ander doet, ik wil weten wat jouw idee erachter is, waarom eiwitten erna en niet ervoor?

Comment

Ik vraag niet wat een ander doet, ik wil weten wat jouw idee erachter is, waarom eiwitten erna en niet ervoor?
          omdat ik meer geloof in een post-workout dan pre-workout.
          ook eens ooit naar een lezing van een prof geweest, die verklaarde waarom we eiwitten na da training zouden moeten nemen: omdat dat in onze natuur ligt. Vroeger moesten we eerst gaan jagen en dan hadden we eten, ons lichaam is naar die instellingen gebouwd en verandert.

Comment

omdat ik meer geloof in een post-workout dan pre-workout.
            ook eens ooit naar een lezing van een prof geweest, die verklaarde waarom we eiwitten na da training zouden moeten nemen: omdat dat in onze natuur ligt. Vroeger moesten we eerst gaan jagen en dan hadden we eten, ons lichaam is naar die instellingen gebouwd en verandert.
            Ja....die goede oude tijd, je zou je eigen afvragen waar het gebleven was

Whey eiwitten doen er ongeveer een uur over om verteerd te worden en bij een aktiviteit zoals trainen wat langer.
            Als je tijdens je anabole window na het trainen (die ongeveer 1 uur duurd) je eiwitten nodig hebt dan heeft het nemen van eiwitten ná het trainen weinig zin, wanneer het eenmaal verteerd is en in je bloedbaan zit, is je anabole window alweer voorbij. Wanneer je echter eiwitten voor het trainen neemt, dan heb je dus wel je eiwitten tijdens je anabole window. heb je meer profijt van.

Comment

Ja....die goede oude tijd, je zou je eigen afvragen waar het gebleven was

Whey eiwitten doen er ongeveer een uur over om verteerd te worden en bij een aktiviteit zoals trainen wat langer.
              Als je tijdens je anabole window na het trainen (die ongeveer 1 uur duurd) je eiwitten nodig hebt dan heeft het nemen van eiwitten ná het trainen weinig zin, wanneer het eenmaal verteerd is en in je bloedbaan zit, is je anabole window alweer voorbij. Wanneer je echter eiwitten voor het trainen neemt, dan heb je dus wel je eiwitten tijdens je anabole window. heb je meer profijt van.
              kan kloppen, ik weet dat eiwitten 50-60 minuten erover doen om in het bloed te komen. Aangezien wij allen echter een goed voedingschema gebruiken zitten er sowieso wel veel eiwitten al in het bloed daarvoor. Dan is de vraag of je deze extra 23 gram dan echt op die moment nodig hebt. Maar het lijkt me een aannemelijke uitleg die wel erg discusieerbaar is. ik zal het vanaf nu op die manier doen, bedankt voor info

Comment

Eiwitten doen er 50-60 minuten over?
                Bedoel je dan whey eiwitten of? Want niet elk eiwit is hetzelfde ^^
                You can do anything if you set your mind to it

Comment

Originally posted by Roell View Post
                  Eiwitten doen er 50-60 minuten over?
                  Bedoel je dan whey eiwitten of? Want niet elk eiwit is hetzelfde ^^
                  hangt af van merk tot merk, whey zal binnen ongeveer na 30 minuten opgenomen worden, bij elk lichaam is dit echter anders..

Comment

Succes met je log, zal je ook volgen.
                    Je kan na het trainen naast de creatine ook nog dextrose nemen. Dit zijn snelle suikers, die je spieren na de training wel kunnen gebruiken.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                      Succes met je log, zal je ook volgen.
                      Je kan na het trainen naast de creatine ook nog dextrose nemen. Dit zijn snelle suikers, die je spieren na de training wel kunnen gebruiken.
                      jep, weet ik, maar heb niet altijd dextrose, dan drink ik maar gwn beetje chocomelk

edit: voor alle duidelijkheid, ik weet dat er in chocomelk geen dextrose zit XD

Comment

Er zijn welk chocomelks waar dextrose inzit.
                        Bv die van cecemel, daar staat het op de verpakking: met druivensuiker.
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                          Er zijn welk chocomelks waar dextrose inzit.
                          Bv die van cecemel, daar staat het op de verpakking: met druivensuiker.
                          ik weet dat er bij de mijne gwn glucose in zit. ik zal eens kijken voor die met druivensuiker, of nog eens gaan kijken voor dextro, is toch zo goedkoop.. maar met examens, bah.. tegen wanneer ik nog eens tot aan de winkel geraak

Comment

schouder training vandaag,

MP
                            12x30kg
                            12x40kg
                            11x40kg

incline BP
                            12x50kg
                            2x12x60kg

close grip BP
                            12x40kg
                            12x46kg
                            10x46kg

dumbell side raises
                            3x12x11kg

plank holds
                            3x30sec (was veel te gemakkelijk, men buik echt aangespannen om hem toch een klein beetje te voelen) volgende keer gewichten op rug of andere oefening.

Comment

nette incline bench
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                                nette incline bench
                                die ging me beetje te gemakkelijk, de vorige keer 58 gedaan en lukte die niet tot 12, nu wel.. de volgende keer dus nog wat meer nemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X