Ik eet veel, maar kom totaal niet aan <.<

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik eet veel, maar kom totaal niet aan <.<

Hey ik weet niet of dit het juiste forumplekje is, maar ik heb echt een probleem dat gefixxed moet worden als het zou kunnen.

Ik ben 17 jaar, 1.90 lang en weeg rond de 63 kilo, wat aangeeft dat ik ondergewicht heb >.<

Mijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit:

Ochtend : 3 boterhammen met hagelslag/worst & melk
    middag : 2 a 4 boterhammen met hagelslag/worst & powerdrink
    namiddag: snoep / koek + banaan + melk
    Savonds: 1 bord vol met vlees groente en andere zooi
    Daarna meestal nog noodles of broodjes of andere dingen als koek enzo

Ook ga ik elke week minimaal 1 a 2 x naar de KFC mcdonalds of turks pizza of kapsalon halen enzo. Ik eet vaak kip en vlees, en vind groente ook lekker

Aan sport doe ik niet, ik slaap best veel, en zit vaak gewoon op de bank of te computeren.

Als ik mezelf zie in de spiegel, wens ik echt dat ik normaal gewicht zou hebben >.> zou veel meer zelfvertrouwen geven namelijk.

Zou iemand me tips kunne geven, om mijn lichaam gewoon wat voller te laten lijken( hoeft niet perse door spieren), ik heb paar weke probere te fitnissen, maar het hielp niet echt veel eigenlijk.. ( misschien deed ik het te kort om er resultaten van te kunnen zien)

Alvast bedankt jonges

je eet niet veel. je eet heel erg weinig. Wat jij op een hele dag eet heb ik voor 12:00 al binnen. je moet gewoon meer eten.

als je meer gaat eten, zul je wel vetmassa erbij krijgen, maar nauwlijks tot geen spiermassa. dan zul je dus gewoon vetter worden. ik weet niet of dat de bedoeling is, maar dat lijkt me niet.

ideaal zou zijn om flink te gaan eten, en hard te gaan trainen. lekker wat kilos pakken. 10 kilo in een 3-4 maanden. dan pak je niet puur vet, maar ook aardig wat spieren, waardoor je lichaam er ook nog beter uit gaat zien.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ja ik ben best bereid om te gaan trainen in de fitniss.. enige probleem is dat ik nog ff moet doorzette om daar heen te gaan.. al die bodybuilders daar mij helemaal uitlachen met me dunne lichaam :P

en over dat weinig eten, ik kan echt niet meer eten dan dit.. Misschien nog ergens 2 of 3 boterhammen tussen proppen op de dag lukt wel, maar mijn maag is ook weer niet zo groot om zoveel te eten als een volwassene :P

en zou je me kunnen vertellen wat ik dan zowel extra moet eten ?

en ik denk als ik eenmaal zie dat ik dikker ben geworden, het ook makkelijker is om door te blijven gaan.. het begin is het moeilijkst ofniet dan ?
      Last edited by teebee; 18-10-2010, 23:35.

Comment

hahaha paar weken gefitnest en geen resultaten? Na een half jaar begin je wel goeie verandering te zien, en met jou eetgewoonte waarschijnlijk helemaal nooit

Ga weer sporten en eet normaal, brinta sochtends, broodjes kip/pindakaas, blikje tonijn paar eieren en noten, avond maal en kwark met noten voor t slapen ,zoiets..

Comment

gewoon het eten erinproppen (en heel regelmatig eten). na een weekje is je maag aan het regelmatig eten en aan deze hoeveelheden eten wel gewend. dan krijg je vanzelf meer honger.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik dacht eerst ook dat ik genoeg at voor een 16jarige maar ik ben het laatste half jaar erg actief geworden tov van eerst en daarbij at ik dus gewoon VEEL te weinig. Gewoon 6 x op een dag eten om te beginnen. Je maag went er vanzelf aan. Na een maaltijd van 800-1000kcal na mijn training zou ik bij wijze van een uur later wel weer wat kunnen eten, dus dat went vanzelf. Als je niet de rest van je leven mager wilt blijven zul je je lichaam energie en voedingsstoffen moeten toestoppen om te kunnen groeien.

Jij kan toch ook geen (groter) huis bouwen zonder voldoende bakstenen, of wel?

Ga hard trainen en mieter al dat nutteloze eten weg en ga aan de schone producten!
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by teebee View Post
              a) enige probleem is dat ik nog ff moet doorzette om daar heen te gaan.. al die bodybuilders daar mij helemaal uitlachen met me dunne lichaam :P

b) en over dat weinig eten, ik kan echt niet meer eten dan dit.. ?
              a)Daar moet je je niets van aantrekken, iedereen in onderaan begonnen.
              Een échte vent (of vrouw) lacht je dan niet uit maar heeft respect voor dat je aan de slag gaat. Als ze wel lachen, zijn het maar miezerige mannetjes.

b)En als je gaat trainen, krijg je ook vanzelf meer honger en kan je dus veel meer eten.
              Als je ziet wat ik inmiddels naar binnen werk.............
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                a)Daar moet je je niets van aantrekken, iedereen in onderaan begonnen.
                Een échte vent (of vrouw) lacht je dan niet uit maar heeft respect voor dat je aan de slag gaat. Als ze wel lachen, zijn het maar miezerige mannetjes.
                Ik denk dat dat wel klopt. Bij mij trainen ook een paar flinke jongens. Als ze je steeds vaker terugzien en zien dat je vooruit gaat en dat zelf ook graag wilt, dan krijg je vaak al een beetje respect. Tenminste dat is wat ik bij mezelf ervaren heb. Dan ligt het natuurlijk ook aan de personen zelf of ze dat laten blijken of eens een praatje met je maken.

Gewoon naar de gym gaan en beuken jonguhhh!
                "Straight outta gym"

Comment

ja ik ben best bereid om te gaan trainen in de fitniss.. enige probleem is dat ik nog ff moet doorzette om daar heen te gaan.. al die bodybuilders daar mij helemaal uitlachen met me dunne lichaam :P

en over dat weinig eten, ik kan echt niet meer eten dan dit.. Misschien nog ergens 2 of 3 boterhammen tussen proppen op de dag lukt wel, maar mijn maag is ook weer niet zo groot om zoveel te eten als een volwassene :P

en zou je me kunnen vertellen wat ik dan zowel extra moet eten ?

en ik denk als ik eenmaal zie dat ik dikker ben geworden, het ook makkelijker is om door te blijven gaan.. het begin is het moeilijkst ofniet dan ?

Als je niet wil...toedeloe jongen. Je zet hier een paar smoesjes neer om niet te hoeven.
                  Kijk dan lekker naar tellsell en koop een ding dat je in 5 minuten per dag een superlichaam geeft.
                  Dan komen we dat ding wel weer tegen ongebruikt op de markt op koninginnedag.

Als je iets wil doen met je lichaam dan moet je dat gewoon gaan doen en geen uitvluchten verzinnen.

Ga sporten, begin met fitness en ga goed eten. Je zal binnen 2 maanden al verschil zien en voelen als je het serieus aanpakt..
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Weinig eten, valt wel mee. Ik denk dat hij toch wel tegen de 3000 kcal zit per dag, weliswaar veel junk, maar echt heel weinig is et niet voor een inactief iemand

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
                      Weinig eten, valt wel mee. Ik denk dat hij toch wel tegen de 3000 kcal zit per dag, weliswaar veel junk, maar echt heel weinig is et niet voor een inactief iemand
                      Dan zou ik toch maar heel gauw gaan sporten als je niet wil dat je onnodige voedsel wordt opgeslagen als vet, want waarschijnlijk kan je lichaam er niet veel meer mee..
                      "Straight outta gym"

Comment

zou dit een goed eetschema kunnen zijn? :
                        11:00 kom met brinta + banaan
                        14:00 4 boterhammen met vleesbeleg
                        16:00 ( weet ik nog niet )
                        18:00 normaal avond eten
                        19:00 yoghurt
                        21:00 2 boterhammen met iets
                        22:00 fruit ( appel ofzo )

Comment

zou dit een goed eetschema kunnen zijn? :
                          11:00 kom met brinta + banaan
                          14:00 4 boterhammen met vleesbeleg
                          16:00 ( weet ik nog niet )
                          18:00 normaal avond eten
                          19:00 yoghurt
                          21:00 2 boterhammen met iets
                          22:00 fruit ( appel ofzo )
                          Dat lijkt er al meer op, maar ik zou om 22:00 geen fruit meer eten, hooguit de koolhydraten in je kwark daar doe je niks aan of je moet caseine shakes nemen, maar dit is in ieder geval "schonere" voeding. Koolhydraten wil je het liefst vermijden in de avond (behalve als je dan traint), aangezien je dan vaak toch niets meer doet dan bank hangen of computeren
                          "Straight outta gym"

Comment

ok mooi, ik ga me daar aan houden dan, en ik zal hier de resultaten posten.. Ik wil zo snel mogelijk 70-75 kg wegen. dus nog 10-15 te gaan !

Comment

probeer dit. als je daarmee aankomt mooi. kom je niet of niet meer aan. dan moet je simpelweg meer eten. misschiend at je rond 16:00 een lekkere omelet van 3 eieren kunt maken met 4 sneetjes brood en een groot glas melk. das echt lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X