Hey ik weet niet of dit het juiste forumplekje is, maar ik heb echt een probleem dat gefixxed moet worden als het zou kunnen.
Ik ben 17 jaar, 1.90 lang en weeg rond de 63 kilo, wat aangeeft dat ik ondergewicht heb >.<
Mijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit:
Ochtend : 3 boterhammen met hagelslag/worst & melk
middag : 2 a 4 boterhammen met hagelslag/worst & powerdrink
namiddag: snoep / koek + banaan + melk
Savonds: 1 bord vol met vlees groente en andere zooi
Daarna meestal nog noodles of broodjes of andere dingen als koek enzo
Ook ga ik elke week minimaal 1 a 2 x naar de KFC mcdonalds of turks pizza of kapsalon halen enzo. Ik eet vaak kip en vlees, en vind groente ook lekker
Aan sport doe ik niet, ik slaap best veel, en zit vaak gewoon op de bank of te computeren.
Als ik mezelf zie in de spiegel, wens ik echt dat ik normaal gewicht zou hebben >.> zou veel meer zelfvertrouwen geven namelijk.
Zou iemand me tips kunne geven, om mijn lichaam gewoon wat voller te laten lijken( hoeft niet perse door spieren), ik heb paar weke probere te fitnissen, maar het hielp niet echt veel eigenlijk.. ( misschien deed ik het te kort om er resultaten van te kunnen zien)
Alvast bedankt jonges
Ik ben 17 jaar, 1.90 lang en weeg rond de 63 kilo, wat aangeeft dat ik ondergewicht heb >.<
Mijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit:
Ochtend : 3 boterhammen met hagelslag/worst & melk
middag : 2 a 4 boterhammen met hagelslag/worst & powerdrink
namiddag: snoep / koek + banaan + melk
Savonds: 1 bord vol met vlees groente en andere zooi
Daarna meestal nog noodles of broodjes of andere dingen als koek enzo
Ook ga ik elke week minimaal 1 a 2 x naar de KFC mcdonalds of turks pizza of kapsalon halen enzo. Ik eet vaak kip en vlees, en vind groente ook lekker
Aan sport doe ik niet, ik slaap best veel, en zit vaak gewoon op de bank of te computeren.
Als ik mezelf zie in de spiegel, wens ik echt dat ik normaal gewicht zou hebben >.> zou veel meer zelfvertrouwen geven namelijk.
Zou iemand me tips kunne geven, om mijn lichaam gewoon wat voller te laten lijken( hoeft niet perse door spieren), ik heb paar weke probere te fitnissen, maar het hielp niet echt veel eigenlijk.. ( misschien deed ik het te kort om er resultaten van te kunnen zien)
Alvast bedankt jonges
Comment