goed cutt schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed cutt schema?

hey dit is mijn voorlopig cutschema (zonder waarden) is dit al wat goed zo? nog opmerkingen? ik zoek alleen nog iets voor 20 u een snack ofzo omdat ik dan avondschool doe. ps wat is nu het beste rijst of pasta en welke?

mijn stats:
    21 jaar
    1m72
    78kg
    vp19%
    doel:10%
    BMR= 1852(afgerond)
    behoefte is= 2547
    Eiwit: 800 kcal oftewel 200 gram
    Vet: 509 kcal oftewel 57 gram
    Koolhydraten: 1238 kcal oftewel 309 gram

6u 50gr brinta
    200ml magere melk
    40g whey proteine

9u 2 sneden bruin brood
    2 sneden kipefilet

12u 3sneden bruin brood met kipefilet of tonijn
    1 eitje
    1 banaan
    1 koffielepeltje light mayo voor bij tonijn

15u whey shake met water tussen KT en cardio

17u wok groenten mix
    biefstuk,kipefilet
    rijst of pasta
    1 koffie lepel zoet zure saus

20u 50 gr walnoten of pindanoten

22u 500gr kwark met 20 gr whey

whey in de kwark 's avonds is zonde van het geld.

Je zit veels te hoog in carbs, en te laag in vetten.
    30% vetten aanhouden.
    Fear is the mind killer

Comment

Je moet WEL de waarden erbijvermelden anders weet je toch niet wat je binnen krijgt!

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        whey in de kwark 's avonds is zonde van het geld.

Je zit veels te hoog in carbs, en te laag in vetten.
        30% vetten aanhouden.
        wat kan ik er nog aan verandern o dit in orde te krijgen?

Comment

zoals Phoenix zegt... maak een schema met de waardes erbij. Dan kun je daarna specifieke items gaan vervangen voor anderen om wat kh naar vetten te verschuiven.

en die whey 's avonds gewoon weglaten, en zorgen dat je eerder op de dag die eiwitten via eten binnen krijgt.
          Fear is the mind killer

Comment

de basis is tog 50%kh 30%eiwiten en 20 %vet?

Comment

nee, basis is 3x bw in grammen aan eiwit. -> richting de 240 gram dus voor jou.
              Dan 30 % van je kcal intake aan vet -> iets meer dan 850 kcals ofzo (dus ongeveer 100 gram vet)
              rest kan kh zijn.

Je komt dan ongeveer op een 30, 40, 30 uit. Waarbij de kh 40% van je dieet uitmaken.
              Bij cutten zou je zelfs kunnen gaan naar 30,30,40. Oftewel. Nog minder kh en nog meer vet.
              Fear is the mind killer

Comment

neem iig maar 3 eieren per dag, 2 bij je ontbijt en de andere die had je al ergens staan.
                neem visolie caps. Je hoeft vgeen mayo light te nemen neem de gewone mayo zit ook weer wat gram olie in.

Tussen de KT en cardio geen pauze! dus ook geen shake! Doe die maar na de totale training en doe er wat carbs bij (doorheen.)

Je ontbijtje, doe als je wakker wordt gelijk de shake, dan douchen en aankleden e.d. dan je ontbijt met gekookte eiren en de rest. Wel hele eieren nemen.
                Je mag ook wat meer melk drinken, halfvolle melk is prima.

Als je moet kiezen walnoten of pinda's dan liever de walnoten.

Je hebt nu je activiteitsniveau op 2 staan, ga dan sporten op niveau 3. Dan verbrand je meer vet.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

nee, basis is 3x bw in grammen aan eiwit. -> richting de 240 gram dus voor jou.
                  Dan 30 % van je kcal intake aan vet -> iets meer dan 850 kcals ofzo (dus ongeveer 100 gram vet)
                  rest kan kh zijn.

Je komt dan ongeveer op een 30, 40, 30 uit. Waarbij de kh 40% van je dieet uitmaken.
                  Bij cutten zou je zelfs kunnen gaan naar 30,30,40. Oftewel. Nog minder kh en nog meer vet.
                  dus 240g eiwit
                  100g vet
                  226g kh

Comment

Originally posted by roadracer View Post
                    dus 240g eiwit
                    100g vet
                    226g kh
                    dat ziet er beter uit ja
                    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      neem iig maar 3 eieren per dag, 2 bij je ontbijt en de andere die had je al ergens staan.
                      neem visolie caps. Je hoeft vgeen mayo light te nemen neem de gewone mayo zit ook weer wat gram olie in.

Tussen de KT en cardio geen pauze! dus ook geen shake! Doe die maar na de totale training en doe er wat carbs bij (doorheen.)

Je ontbijtje, doe als je wakker wordt gelijk de shake, dan douchen en aankleden e.d. dan je ontbijt met gekookte eiren en de rest. Wel hele eieren nemen.
                      Je mag ook wat meer melk drinken, halfvolle melk is prima.

Als je moet kiezen walnoten of pinda's dan liever de walnoten.

Je hebt nu je activiteitsniveau op 2 staan, ga dan sporten op niveau 3. Dan verbrand je meer vet.
                      hey, dit is miss een domme vraag maar is dit wel gezond 3 eiren op een dag eten? ik had altijd gehoord dat je ervan geelzucht kon krijgen?

Comment

dat ziet er beter uit ja
                        ik heb dit even uit gerekend.
                        960kcal of 240g eiwit
                        900kcal of 100g vet
                        904kcal of 226g kh

dit komt op 2764 kcal terwijl 2547 mijn behoefte is moet ik mijn vetten of kh dan wat verlagen?

Comment

zoek even op forum, genoeg over eieren geweest... (meesten zullen zeggen dat 3 eieren per dag echt prima kan)

Comment

Originally posted by roadracer View Post
                            ik heb dit even uit gerekend.
                            960kcal of 240g eiwit
                            900kcal of 100g vet
                            904kcal of 226g kh

dit komt op 2764 kcal terwijl 2547 mijn behoefte is moet ik mijn vetten of kh dan wat verlagen?
                            iemand nog een antwoord op dit?

Comment

gewoon altijd eiwitten op 3 gram per kg houden. En vetter op 30%.
                              Kom je dan met je schema te hoog uit -> KH omlaag.

In jouw geval zijn eiwitten en vetten omhoog afgerond... dus zouden die eventueel ook wat kunnen zakken. Zou beetje van alles eraf doen
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X