Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Brood is niet zo veel, is amper een half brood.
Ik mis de melk cijfers van de shake en wat je verder drinkt op een dag.
Je mag ook wel wat eieren gaan eten, elke dag 3 hele eitjes.
ziet er goed uit. maaltijd 6 kun je gewoon samenvoegen met maaltijd 7. zie geen reden om eerst noten apprt te gaan eten, en dan een uur later appart kwark. geen dingen onnodig moeilijk maken.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
oke!
nou 't probleem is, ik mag niet 3 eieren eten. vind me pa onzin. en wat melk betreft, ik heb medicijnen tegen acne (die nu bijna weg is) en moet daarom zo min mogelijk melk tot me nemen omdat dat niet goed samen gaat met de medicijnen (zij de dokter). en verder drink ik water de hele dag door ±2/2½ liter water per dag.
Hier bijgewerkte schema,
en dan nog iets,
denken jullie dat ik meer moet deadliften?
het is logischer om leg extension en curl te supersetten dan extension met press.
Verder loos om armen vaker te trainen dan de rest.
Met borst pak je triceps. Met rug biceps. Met schouders pak je nog een keer triceps.
Dan heb je nog een aparte extra dag alleen armen? Kille overkill op armen. triceps 3x en benen/rug maar 1x?
Wat ik ook mis in jouw schema is fruit. 1 banaan per dag is wat karig, pak er een appel en een sinaasappel bij bv. Massa bouwen vraagt om voldoende antioxidanten om de katabole stoffen die ontstaan door het trainen te onderdrukken, fruit is een goede bron van deze anti-oxidanten. Neem ook wat multivitaminen om zeker te zijn van een goede dekking van de vitaminen en mineralen behoeften.
Verder ziet jouw schema er goed uit naar mijn mening.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment