Ik eet nauwelijks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ga gewoon naar je gym toe en vraag aan de instructeur of hij je kan helpen met je voeding. Meestal is er wel 1 instructuer die verstand van voeding heeft en als die overdag toch niet zoveel te doen heeft wilt hij vast wel een voedingsschema voor je maken.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by kojak View Post
      pffff 13 jaar en aan de weed moet niet gekker worden

Yep, dat dacht ik ook toen ik dat las.

Ik vraag me dan ook gelijk af of er bij jou geen ouderlijk toezicht is, of trek je je daar niets van aan.
      mag je toch blij zijn dat ik je moeder niet ben............

Afgezien daarvan zou ik als ik jou was eerst maar eens aansterken.
      Ga eerst maar eens een tijdje goed eten en kijk of je dat volhoudt.
      Met de conditie die je nu hebt en het zwakke lijf, zal een training gauw te zwaar zijn. Denk ik. Dus ik zou het even rustig opbouwen.
      Ik hoop voor je dat je dit kunt doorzetten, denk je dat je genoeg discipline hebt?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn vrienden blowen ook allemaal, vind het ook moeilijk om niet te doen. Scheelt wel veel geld, de training zullen voor jou niet te zwaar worden, dat gaat je wel lukken. Zoals beau al zei; je moet echt discipline hebben dat is erg belangrijk.

Verder succes, probeer een leuke voedinggschema te maken en dan zal iedereen er even naar kijken

SUC6

Comment

Zal ik je een voorbeeldje geven?

Voor school
          300ml volle melk
          30gram brinta
          30 gr whey

Op school
          2x 2 boterhammen met kipfilet

Na school

laat je moeder je 3 eitjes bakken en eet je er 3 boterhammen bij.

Voor je training
          neem je 300ml melk met 30gr whey

Na je training
          50gr dextrose

avondeten neem je gewoon wat de pot schaft.. tenzij je bereid bent 100gr kip en 75gr ongekookt gewogen rijst te maken. ipv kip kan je ook vis nemen of kalkoen ofzo.. gewoon vlees of vis. ipv rijst kan je macaroni spagetti aardappelen nemen..

Ik wil zeggen neem voor het slapen kwark, maar ik denk niet dat je dat op krijgt. Dus neem een caseine shakie

Hier heb je een open, makkelijk en handig schema'tje waar je alles kan aanklikken.
          Voedingsschema leeg xls

Vul alles daarin en vertel als de KEV en kcals.. zodat ik weet of het wel ok is..

Nou?? Waar wacht je nog op?

Comment

meer eten en gewoon alles trainen alleen situps gaat niet opschieten

Comment

Betere hulp kan je niet krijgen +1 gameface

de dextrose niet droog nemen he:P,kan met melk.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Betere hulp kan je niet krijgen +1 gameface

de dextrose niet droog nemen he:P,kan met melk.
                Thx .

Of met water.

Comment

Heb eens gelezen dat wiet je testosteron enorm doet dalen. Daar komt nog eens bij dat je buiten wat vraatkicks eigenlijk niks van honger hebt door dat blowen, lui wordt, moe, zwak zowel fysiek als mentaal en je brein afsterft.
                  Denk dat je door het stoppen met blowen al sowieso een 10tal kg zal bijkomen. en die 15% vet zal ook wel niet kloppen als je zo mager bent. Zal eerder 15gr zijn ofzo hehe.
                  Ik zou beginnen met bovenop u voedingsschema ook heel veel pindanootjes of amandelnoten te eten, heb je ook nog eens goeie vetten binnen.
                  Dat zal voor u niet erg zijn dat het er wat meer zijn dan normaal en je zal niet meer wegwaaien als het eens hard waait

Comment

Probeer niet gelijk alles enorm te veranderen. Roken en blowen moet je ofc direct stoppen wil je gezonder worden. Maar je lichaam is niet gewend om veel te eten, of in jouw geval meer te eten. Wss moet je daar dus een tijdje aan wennen. Maar gebruik dat schema van gameface en probeer dat steeds strakker na te leven.
                    En eenmaal aan de kt, dan is dat voor sommige een nieuwe verslaving. Veel gezonder

Comment

Thanks alot voor het voedingsschemaatje
                      Um, ik heb inderdaad nooit echt veel contact met me ouders gehad
                      Maargoed nogsteeds 4 vwo dus het gaat goed, gister avond helaas nog een jointje gerookt maargoed, wat gebeurd is is gebeurd. Grappig is dat het stoppen met roken voor mij persoonlijk makkelijker was ookal rooktte ik niet weinig ofzo. Gister avond voor het eerst 10 puss ups achter elkaar gedaan telkens de grond net met me borstkast aanraken ;D Verder over de 500 sit ups gedaan, iets met schuldgevoel ofzo..
                      Ik heb vandaag me moeder direct brinta laten kopen, en ga vies veel noten eten (:

Ik ben altijd een beetje van de extremen dus als ik ergens voor ga wil ik het ook direct allemaal maar het belangrijkste is eerst om een gezonder voedings patroon op te bouwen anders is al het trainen behoorlijk zinloos
                      Last edited by Fabeltjes; 02-11-2010, 10:06.

Comment

Ja maar sit ups en push ups zijn ook nutteloos.. ga naar een sportschool waar je je hele lichaam kan trainen.. groei je veel harder .

Comment

Maar als je toch gewoon een normaal sixpackje wil hoef je toch niet naar de sportschool?

Comment

.....

Comment

Als ik gewoon met gewichten train en sit ups en puss ups doe hoef ik toch niet persee naar de sportschool? Of wel? En ben trouwens net bezig met voedingsschema te maken (:

Comment

Originally posted by Fabeltjes View Post
                                Als ik gewoon met gewichten train en sit ups en puss ups doe hoef ik toch niet persee naar de sportschool? Of wel? En ben trouwens net bezig met voedingsschema te maken (:
                                Jawell.. een sixpack krijg je puur door vet verbranden.. maar je wilt toch niet zo een dunne gozer blijven? Je wilt toch wel iets breder worden(schouders, rug borst)? Je wilt toch wel normaal met korte shirt lopen(biceps triceps onderarmen)? Je wilt toch niet op satestokjes lopen(quads hamstrings en kuiten)?

Ga naar sportschool en probeer eerst maar ff op normaal gewicht te komen. Doe die aantal maandjes langs(misschien zelfs een jaar). Daarna kan je 3 maanden voor de zomer een dieet opstellen waar je geen tot bijna geen spier verliest en kan je lekker met je sixpack op het strand lopen
                                En jailbait neuken, natuurlijk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X