Mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema

Hierbij mijn schema, graag op en aanmerkingen wat goed en/of fout is. Volgens mij zit ik nog iets te laag in mijn koolhydraten?

Mijn doel is massa, ben op 67 kg begonnen zit nu op 73 kilo in ongeveer 6 maanden tijd, ik heb niet echt het gevoel of het erg snel gaat. Moet er wel bij zeggen dat me vetpercentage ook niet heel veel hoger wordt, dat is dan ook wel weer een voordeel :P

Ik wijk verder ook wel is af van dit schema, ik eet bijv niet altijd rijst maar vaak ook volkoren pasta. Of 's middags een uitsmijter op brood of roerei met zalm etc.
    Attached Files

Laag in koolhydraten?? Nee man.. die moet lager en vetten omhoog.. 68 gram maar??

Sultana eruit.. verder wel ok.

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Laag in koolhydraten?? Nee man.. die moet lager en vetten omhoog.. 68 gram maar??

Sultana eruit.. verder wel ok.
      Lol ok

Sultana er uit gegooid, zag dat ik 25g pinda's had met me kwark dat moest 50 zijn. Zit nu op 78 gr vetten.

Ik drink overigens na mijn training ook nog chocomel die staat er alleen niet in.
      Maar koolhydraten lager, dat kan alleen door brood of rijst er uit te gooien?

Comment

Niemand?

De E/K/V verdeling is nu 32 / 47 / 21%

Wat is het ideaalst om aan te houden? Bij K staat bijv -53 gram te weinig voor me target?

Wat kan ik toevoegen om mijn vetten te verhogen?

Comment

Nog 1 poging dan maar.

Hallo MT-86 , het is ons opgevallen dat je al enige tijd geleden voor het laatst hebt gepost op het forum. Waarom neem je niet even de gelegenheid om bijvoorbeeld een vraag te stellen, leden te helpen of gewoon lekker mee te discussiëren?

Comment

je hebt met jouw lichaamsgewicht genoeg aan een 200g eiwitten. dat is al meer als 2.5x lichaamsgewicht. ik zou dus iets doen als: 3400 kcal, 200g eiwit, 400g carbs, 110g vet

voor meer vetten kun je noten toevoegen, olijfolie, hele eieren, vette vis etc.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X