Moe en Lusteloos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by itsmylife View Post
    Wil gewoon tips hebben om optestaan, en hoe jullie dat doen en ervaren.
    Hoe doen jullie het s'morgens vroeg?

Doe dan gewoon zoals ik zei, Smeer je spullen/bak je spullen savonds. Verpak het en leg het in de koelkast. Volgende morgen sta je op, ga je naar school/werk en daar eet je je ontbijt.

Kom eerst maar in beweging dan komt de honger vanzelf.

Comment

ik ga er iedere ochtend om half 6 uit en word om kwart over 6 opgehaald...en in die 3 kwartier maak ik al men eten klaar...maar ik doe er altijd wat lekkers bij (iets waar IK me op verheug) fruit in de mixer ofzo of een gebakken eitje en als ik dan 1maal iets eet dat ik lekker vind dan eet ik wel verder...

Comment

Ik heb wel minder energie in de donkere tijd van het jaar (die nu dus begint) dan in hartje zomer.
        Maar je kunt er ook zelf best wat aan doen. Inderdaad goed eten, en er niet aan toegeven.
        Gewoon gaan met die banaan!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bloed laten prikken kan ook nooit kwaad. Al moet je jezelf af en toe gewoon een schop onder je kont geven.

Veel wisseling in koolhydraten zorgen vaak ook voor een moe gevoel. En dat sombere weer geeft ook niet echt energie.
          Je kan de avond daarvoor ook alvast ontbijt klaarmaken voor de volgende dag. Of neem lekker makkelijk ontbijt.

Comment

Ik heb er zelf ook wat last van, altijd als het weer winter wordt. Het moet even wennen maar gaat dan weer prima. Goed vitaminen binnen krijgen helpt ook merk ik bij mezelf. Heb nu ook nog wat caffeine tabs, die geven wel lekkere rush moet ik zeggen.
            " Failure is not an option "

Comment

haha sta anders een kwartier eerder op dan kun je al veel eten in een kwartier uurtje eerder na bed scheelt ook al weer hé gr

Comment

Wat doe je zoal op een dag?
                There are no shortcuts to any place worth going
                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Je kunt altijd nog wat caffeine in de morgen innemen, dat werkt geheid.

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post
                    Wat doe je zoal op een dag?
                    Niet veel ik ben van plan om vandaag te beginnen met sporten.
                    Voor de rest ben ik lichamelijke niet actief.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X