Lichaamsstoffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichaamsstoffen

Bn-ers,

ik kwam vandaag in de krant tegen dat serotonine een stof is wat het lichaam aanmaakt. Het gebrek aan deze stof kan zorgen voor depressiviteit, slapeloosheid en aggresiviteit. Nu ben ik gaan opzoeken wat je er aan kan doen om deze stof aan te maken, en toen kwam ik op deze site:

Natuur Diëtisten Nederland | Voeding voor uw hersenen

hier staan veel lichaamsstofjes in, wat ze doen en wat je moet eten om het te krijgen. Zo op het eerste oog zie ik veel dingen staan met volkoren producten, groentes en eiwitrijke producten. Weer een reden om te gaan eten zoals wij doen dacht ik zo

maar in hoeverre is deze site betrouwbaar denken jullie?

Ik heb de site eens vlug bekeken maar het ziet er niet raar uit. De stoffen die ze beschrijven en en de voedingsbronnen kloppen wel aardig

Comment

Best een leuke site.
      En als ik het goed lees, kan ik aan die stoffen dan ook weinig te kort komen en das altijd mooi,
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het artikel klopt wel aardig. Ik heb zo'n beetje elk dieet gevolgd die je maar kunt bedenken. Ik kreeg te weinig binnen en voelde me nooit echt happy. Nu voel ik me top en ik heb nooit een hongergevoel. Dat hoeft ook niet met de juiste voeding en juiste hoeveelheden. Nu denk ik wel dat 50% van het gevoel ook te maken heeft met het sporten. Dan bouw je ook de stof endorfine op. Groetjes Yo
        "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X