Bulken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken ?

Hallo,
    ik weeg 56kilo,
    ben 1.70lang
    mijn vetpercentage is ongeveer 12%
    maar iedereen raad me aan om te bulken maar hoeveel ik er ook over lees ik snap wat bulken moet gaan inhouden en wat ik ermee kan berijken mijn grootste vraag is nu heb ik zeg maar een sixpack en als ik ga bulken gaat ie dan weg?

Je sixpack zou kunnen verdwijnen achter een vetlaagje, maar hoeft niet persee.
    Dat heb je helemaal zelf in de hand met wat, hoeveel en wanneer je wat eet.

Je kan ook bulken met een proteïne/carbcycling variant. Naar je training toe hoger in de carbs, na de training en op de hersteldagen hoger in je eiwitten en vetten en lager in je carbs.

Bulken staat immers niet voor je vol gooien met een groot overschot aan voeding en caloriën, maar staat voor eten boven je onderhouds dosis of eten op herstel- en groeibehoefte.

Je kan ook altijd in de spiegel blijven kijken he? Zet je te snel veel vet aan dan eet je dus verkeerd en kan je wat minderen in cal. Je kan dus ook stap voor stap je voeding aanpassen naar wat voor jouw doelen ideaal is. Dat aanpassen in stapjes doe je dan meestal na 4 tot 6 weken telkens.
    Cardio in de bulk doen kan ook wonderen verrichten mbt je bf%.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Je sixpack zou kunnen verdwijnen achter een vetlaagje, maar hoeft niet persee.
      Dat heb je helemaal zelf in de hand met wat, hoeveel en wanneer je wat eet.

Je kan ook bulken met een proteïne/carbcycling variant. Naar je training toe hoger in de carbs, na de training en op de hersteldagen hoger in je eiwitten en vetten en lager in je carbs.

Bulken staat immers niet voor je vol gooien met een groot overschot aan voeding en caloriën, maar staat voor eten boven je onderhouds dosis of eten op herstel- en groeibehoefte.

Je kan ook altijd in de spiegel blijven kijken he? Zet je te snel veel vet aan dan eet je dus verkeerd en kan je wat minderen in cal. Je kan dus ook stap voor stap je voeding aanpassen naar wat voor jouw doelen ideaal is. Dat aanpassen in stapjes doe je dan meestal na 4 tot 6 weken telkens.
      Cardio in de bulk doen kan ook wonderen verrichten mbt je bf%.

succes.
      Bedankt voor je reactie wat vind je van mijn schema
      Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X