gewoon negeren. Doe ik ook bij mijn ouders, ze zeiken ook over dat ik veel te veel eet lol.
Aub help
Collapse
X
-
Originally posted by Lode View PostIdd, ik vind het ook maar niks. Ik dacht echt dat die mensen u zo een perfect schema konden opstellen maar blijkbaar niet dus :d En ze zei dat ik die 90 kg nooit zou halen doordat ik altijd al mager geweest ben en dus moeilijk spiermassa bijkom... En mijn ouders drinken ook altijd wijn en koffie en ze eten ook altijd koekjes maar dat maakt allemaal niet uit.
Jij hebt extra voedingstoffen nodig, zowel energie als bouwstoffen om goed te herstelen en te groeien en goed te kunnen presteren.
Waarvoor heeft iemand in de avond bij de koffie een koek nodig met zoveel energie? En waarom een pan vol aardappelen eten als je de hele avond op de bank gaat hangen en geen energie meer gaat gebruiken.
Ik ga er even vanuit dat je ook nog naar school gaat ? Als je voeding niet goed in orde is dan gaat dat ook ten koste van je prestaties op school, naast dus het slechtere herstel van je lichaam.
Je sport om fitter te zijn en sterker, gespierder. Zonder de juiste voeding gaat dan niet werken en zal alles minder worden, dus ook je prestaties op school of werk. Stoppen met sporten is geen optie, zonder sporten ben je minder fit en presteer je ook weer minder.
Dat je nu vrij mager bent of was,.....ik was vroeger ook mager, lang en dun. Later werd dat een gespierde spijker en weer later werd ik steviger, dat gebeurt gewoon als je lang genoeg traint en wat ouder wordt. Ik zou ook maar 80 kilo moeten worden uiteindelijk maar woog bijna 20jaar geleden ook 130kilo. Scheelt toch 50kilo. Nu weeg ik 112kilo.
Bij de ene duurt het alleen langer dan bij de andere. Ik moest dus erg lang en erg zwaar trainen met mijn 1,90m lengte om eindelijk eens volle dikke armen te krijgen. Dat duurde veel langer dan bij de kleine dikkertjes met armen die 20cm korter zijn. Toen ik begon waren mijn armen in omvang 34 cm, op mijn top waren ze 49,5cm koud.
Anyway, je hebt nu weer wat handvatten om de discussie in te gaan, en dump gewoon die diëtiste, daar heb je echt niets aan als krachtsporter.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment