Aub help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gewoon negeren. Doe ik ook bij mijn ouders, ze zeiken ook over dat ik veel te veel eet lol.

Comment

Originally posted by Lode View Post
      Idd, ik vind het ook maar niks. Ik dacht echt dat die mensen u zo een perfect schema konden opstellen maar blijkbaar niet dus :d En ze zei dat ik die 90 kg nooit zou halen doordat ik altijd al mager geweest ben en dus moeilijk spiermassa bijkom... En mijn ouders drinken ook altijd wijn en koffie en ze eten ook altijd koekjes maar dat maakt allemaal niet uit.
      Dat maakt ook inderdaad niet uit wat ze eten en drinken naast wat ze nodig hebben, maar als je in een serieuze discussie belandt kan dat wel ter sprake komen.

Jij hebt extra voedingstoffen nodig, zowel energie als bouwstoffen om goed te herstelen en te groeien en goed te kunnen presteren.
      Waarvoor heeft iemand in de avond bij de koffie een koek nodig met zoveel energie? En waarom een pan vol aardappelen eten als je de hele avond op de bank gaat hangen en geen energie meer gaat gebruiken.

Ik ga er even vanuit dat je ook nog naar school gaat ? Als je voeding niet goed in orde is dan gaat dat ook ten koste van je prestaties op school, naast dus het slechtere herstel van je lichaam.
      Je sport om fitter te zijn en sterker, gespierder. Zonder de juiste voeding gaat dan niet werken en zal alles minder worden, dus ook je prestaties op school of werk. Stoppen met sporten is geen optie, zonder sporten ben je minder fit en presteer je ook weer minder.

Dat je nu vrij mager bent of was,.....ik was vroeger ook mager, lang en dun. Later werd dat een gespierde spijker en weer later werd ik steviger, dat gebeurt gewoon als je lang genoeg traint en wat ouder wordt. Ik zou ook maar 80 kilo moeten worden uiteindelijk maar woog bijna 20jaar geleden ook 130kilo. Scheelt toch 50kilo. Nu weeg ik 112kilo.
      Bij de ene duurt het alleen langer dan bij de andere. Ik moest dus erg lang en erg zwaar trainen met mijn 1,90m lengte om eindelijk eens volle dikke armen te krijgen. Dat duurde veel langer dan bij de kleine dikkertjes met armen die 20cm korter zijn. Toen ik begon waren mijn armen in omvang 34 cm, op mijn top waren ze 49,5cm koud.

Anyway, je hebt nu weer wat handvatten om de discussie in te gaan, en dump gewoon die diëtiste, daar heb je echt niets aan als krachtsporter.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X