Feestdagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geef 'm wel gelijk.. alleen ik ben níet zo'n kerst-man.
    Ik heb dat met nieuwjaar en carnaval.. alleen met carnaval ga ik dan aangeschoten ipv zat aangezien dit 4 dagen is.

Comment

ik sta ook aan ashleys kant, even voor de duidelijkheid. ik vind alcohol zeker een onderdeel van kerst en nieuwjaar... lekker zuipen, niet altijd er op letten. Ik zou dat niet volhouden en zou het ook niet willen.

Comment

as usual en gruwelijk veel vlees naar binnen proppen.

met nieuwjaar zuipen.
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik hoef niet persee te zuipen met de feestdagen. Maar van de laatste jaren vier ik het in thailand en dan ga ik los. Als ik het thuis vier drink ik af en toe met de jaarwisseling 1glas champagne en meer niet omdat ik dan nog moet rijden.

Mocht beadien dat dan nog steeds zielig vinden, dan zal ik daar rekening mee houden en nooit meer drinken. Vind het ontzettend erg die opmerking....word een slapeloze nacht denk ik.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Er is idd nogal wat verschil tussen wat biertjes drinken en comazuipen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by STED View Post
              ach krijgen we het, zonder-alcohol-geen-plezier-is-zielig gemekker weer?

haha, ik weet niet of het gemekker is, ieder zijn ding.
              Maar ik heb niets met alcohol dus ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets echt kan menen.

ik sta ook aan ashleys kant,
              Ach Sted, het was geen kwestie van kanten moeten kiezen, hoor.
              Ik weet bij Ashley gewoon nooit wanneer hij het meent of niet.
              Als hij (en jij) Kerst zonder alcolhol geen feestdag vindt, prima toch.
              Maar voor mij hoeft dat gewoon niet.

Originally posted by Ashley View Post

Mocht beadien dat dan nog steeds zielig vinden, dan zal ik daar rekening mee houden en nooit meer drinken. Vind het ontzettend erg die opmerking....word een slapeloze nacht denk ik.
              Doe toch niet altijd zo vervelend.
              Last edited by Beaudien; 10-12-2010, 09:05.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Doe toch niet altijd zo vervelend.
                Ja,wat dat is wat ik altijd doe hier.
                Je kent me blijkbaar heel erg goed.

Zolang jij blijft happen blijf ik vervelend doen.....en je bent een easy target, dusssssss.

Edit...wat is nu zielig of prima? Make up your mind.

Comment

Met de kerst moet ik werken, dus gewoon "normaal" eten (moet wel mee-eten met de kids van mn werk, maar hou wel maat)
                  En oud en nieuw vrij dus dan veel eten en drinken.

En over de alcoholdiscussie: ik denk altijd maar zo 'zuip je lam of drink niks'. Kan mij niet rotten wat iemand doet als ze mij er maar niet mee lastig vallen.

Comment

ach krijgen we het, zonder-alcohol-geen-plezier-is-zielig gemekker weer?
                    dat is het niet, maar weet je wel hoe moeilijk het is om niet mee te doen met de rest, we blijven immers kudde dieren.

En de mensen vermijden die drinken is geen optie omdat ik dan solo moet gaan.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Er is idd nogal wat verschil tussen wat biertjes drinken en comazuipen.
                      Tjah,.. weet je hoe duur een taxi is?!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        dat is het niet, maar weet je wel hoe moeilijk het is om niet mee te doen met de rest, we blijven immers kudde dieren.

En de mensen vermijden die drinken is geen optie omdat ik dan solo moet gaan.
                        ja dat weet ik, heb het de laatste maanden ook ervaren, ik weet dat het erg pittig is. Des te meer reden voor mij om juist met die dagen flink los te gaan. wat ik overigens de afgelopen jaren al doe, verschil nu is dat ik het drinken beperk tot een paar keer per jaar, ipv 2 keer per week

en ik ben ook voorstander van of heel veel, of niet.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          J
                          Edit...wat is nu zielig of prima? Make up your mind.
                          Nou, dat zal ik dan maar even doen.
                          Als jij Kerstmis zonder alcohol niet te doen vind, vind ik dat zielig maar het is dan wel jouw zaak.
                          Zo goed, schat?
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En anders kun je het misschien zo plannen dat je een carb-load hebt tijdens het uitgaan? Combineer dat met lekker veel caffeine, en je bent bijna net zo vrolijk/druk als de rest.

En sowieso, als de rest nogal aangeschoten is en gekke dingen doet, heb ik de neiging om zelf net zo vrolijk mee te doen, omdat je gedrag dan toch niet opvalt. Er zijn vast nog wel meer mensen die dit ook hebben?

Maarja, aan de andere kant is het natuurlijk ook geweldig om helemaal loos te gaan, zo nu en dan, en zeker onder de jeugdige leden is het bijna vanzelfsprekend om flink te zuipen met oud en nieuw.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Nou, dat zal ik dan maar even doen.
                              Als jij Kerstmis zonder alcohol niet te doen vind, vind ik dat zielig maar het is dan wel jouw zaak.
                              Zo goed, schat?
                              Schat?
                              Eerst doe je het in een pm en nu ook op het openbare board.

Laat dat in het vervolg maar achterwege blondie.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                                Al die tonijn en eieren savonds
                                lol, kenker veel scheten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X