5 weken cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eet nu kwark met müsli zonder de honing erbij. Het heeft toch alleen maar voordelen om het weg te doen?

Comment

hangt compleet van je doel af, heb je veel vet te verliezen: eruit.
      - MKLP

Comment

Heb nu een kilo noten mix liggen maar hoeveel gram moet ik iedere dag eten, 60 tot 100 gram?

Vandaag weer kwark zonder honing gegeten, ging prima dus gelukkig geen suiker meer.

Comment

Originally posted by robdegekste View Post
          Heb nu een kilo noten mix liggen maar hoeveel gram moet ik iedere dag eten, 60 tot 100 gram?

Vandaag weer kwark zonder honing gegeten, ging prima dus gelukkig geen suiker meer.
          Ligt eraan hoe het in je voedingschema past. Zorg gewoon dat je het aantal grammen van de macro's weet en dan kan je die gaan verdelen over de maaltijden en producten..
          Failure is your friend

Comment

En hoeveel shakes kan ik pakken per dag, twee of drie? Op de doos staat twee of drie. Als ik 90 gram pak dan heb ik netto 60 gram eiwit.

Comment

Wow, kan jij wel lezen?

Dat hangt allemaal van jouw dagelijkse voedingschema af.

Comment

Wil iemand is kritisch kijken na mijn voedingsschema?

Qua training doe ik 4 dagen KT en daarna 20 a 30min cardio en op me vrije dag ook cardio, dit moet toch genoeg zijn om te cutten?

Las net in het interview van Nightfly, dat hij bijna geen koolhydraten nam, goed idee voor een beginner zoals ik?

Kcal E K V
                2786 / 203(29%) / 261(37%) / 105(34%)
                Attached Files

Comment

groente?
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Helemaal vergeten, zal proberen wat vaker zelf groente kopen en dan met rijst of aardappels te maken. Woon nu een tijdje op mezelf, vriendin even weg Maar vergeet het altijd te kopen. Eet wel vaak bij me ouders/schoon ouders met de pot mee en dit is altijd gezond.

Vanavond gelijk even wat groene groente halen.

Comment

Heb nog eens goed naar de verhouding e/k/v gekeken en vind het niet zo.

Kcal E K V

Zijn de koolhydraten niet te veel en de eiwitten te weinig?

Comment

Originally posted by robdegekste View Post
                        Heb nog eens goed naar de verhouding e/k/v gekeken en vind het niet zo.

Kcal E K V

Zijn de koolhydraten niet te veel en de eiwitten te weinig?
                        Eiwitten zijn goed. 2.5g per kilo is prima, meer heb je niet echt nodig. Als je echt keihard traint misschien 3g per kilo.
                        260g carbs is ook niet heel veel. Als je straks op een plateau komt met vet verliezen zou ik op rustdagen de carbs verlagen naar 160g en op trainingsdagen gewoon deze 260 aanhouden. Dit zal je vetverlies ten goede komen. Vetten zijn prima, zou ik niks aan veranderen. Zorg wel dat het goede vetten zijn.
                        Failure is your friend

Comment

Goede feedback, ga je advies opvolgen op de rustdagen, dank!

Comment

Is net niet beter om de kwark in de ochtend te vervanging voor dit recept?

Recept Havermoutontbijt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X