Genoeg aangekomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Dat weet ik wel hoor.

Maar zelf hield ik met 20 minuten op de loopband (8-10 km/h) wel genoeg energie over om krachttraining te doen.
    dan train je niet hard genoeg

Comment

Of hij heeft een heel erg goede conditie en rustige looppas, dan zou het kunnen....maar je hebt er dan geen reet aan. Voor je je vetverbranding echt goed aangeslingerd hebt met 20 minuten stop je alweer......
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik denk dat het verschilt, als ik mezelf dwing om met hiit met hardlopen tot het gaatje te gaan moet ik vaak bijna overgeven en ben echt kapot om dan nog KT te doen, nee dankje.. Ik heb zelfs momenteel nooit cardio direct na mijn KT gedaan, want ik cardio al genoeg door de week.

Misschien dat ik cardio na me KT ga doen als ik stop met mijn andere sporten en puur KT zou gaan doen..
        "Straight outta gym"

Comment

Dan ga ik toch maar verder met bulken. Wanneer weet ik dat ik genoeg heb gebulkt en het tijd is om te cutten? Bepaald vet% ofzo?

Comment

Je weet dat je genoeg hebt gebulkt als je erg groot bent en de groei er uit is.
            Als je te vet bent en MOET cutten heb je wat verkeerd gedaan. Dan heb je meer gegeten dan getraind.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus ik moet net zolang bulken tot me spieren niet meer groeien ?

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
                Dus ik moet net zolang bulken tot me spieren niet meer groeien ?
                bulken cutten bulken cutten bulken cutten.

Sticky's lezen Sticky's lezen Sticky's lezen Sticky's lezen Sticky's lezen Sticky's lezen

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Je weet dat je genoeg hebt gebulkt als je erg groot bent en de groei er uit is.
                  Als je te vet bent en MOET cutten heb je wat verkeerd gedaan. Dan heb je meer gegeten dan getraind.

Ja daar sluit me bij aan.

Wat ook kunt is na kracht wat cardio dan kan wel meestal normaal blijven eten.

Alleen het is natuurlijk bij iedereen anders kwa leefomstandigheden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X