Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou jou ouders iets te gemoet komen en dan zul je zien dat ze jou ook te gemoet zullen komen..
Eet door de weeks lekker wat jij wil eten en schuif in het weekend gezellig aan tafel met je ouders en neem dan gewoon wat brood met beleg wat jij lekker vind..
Tjah ouders, is altijd wel wat mee..
Ik ga vanavond wellicht heel wat gezaag mogen aanhoren omdat er blijkbaar in de garage (waar men gym is) op 3 plaatsen de tegels lichtjes beschadigt zijn. Daarmee bedoel ik die bovenste laag beetje ingedrukt of paar schilfertjes af.
Zal men vader weer heel wat spel van maken.. Wellicht zal ie weer beginnen zeveren dat ik moet stoppen en die shit.
Ik ga vanavond wellicht heel wat gezaag mogen aanhoren omdat er blijkbaar in de garage (waar men gym is) op 3 plaatsen de tegels lichtjes beschadigt zijn. Daarmee bedoel ik die bovenste laag beetje ingedrukt of paar schilfertjes af.
Zal men vader weer heel wat spel van maken.. Wellicht zal ie weer beginnen zeveren dat ik moet stoppen en die shit.
Jup inderdaad, denk dat ik best helemaal niets zeg..
Anders loop ik nog kans een gym te moeten zoeken in de buurt terwijl ik zelf thuis alles heb staan :s
@WPB: inderdaad hehe
Blijven doorgaan doe ik sowieso. No way back.
Als ik elke dag snoep zou eten en/of chips zou niemand mij raar aankijken, maar omdat ik mijn voeding afweeg en wit brood en kunstmatige suikers verafschuw, ben ik ineens "extreem, vreemd, raar of sla ik door".. Echt onbegrijpelijk..
Heel herkenbaar. Vorige week bij mij op het werk wederom meegemaakt. Er stond slagroomtaart, ik sloeg vriendelijk af om vervolgens een bakje rijst met kip te pakken. ZOVEEL commentaar ineens... pfff
OT: ik zou je ouders porberen uit te leggen, waarom dit allemaal zoveel beter voor je is. En eventueel als ze zo star blijven in het weekend met ze mee doen (is dat je cheatdagje )
Veel mensen hebben rare gedachten als je gezond bezig wilt zijn met je lichaam en/of sport.
"Klap je zo een glaasje pure olijfolie om aan je vetten te komen? Je bent gek
Gebruik je eiwitpoeder? Daar zitten toch anabolen in?
Je eet gigantische hoeveelheden vlees, rijst, groente waarom wordt jij niet dik en ik wel?
Waarom wil je zo gespierd worden?
Straks groei je helemaal uit je verhoudingen.
Straks wordt je nog "lelijk" gespierd
Je tilt te zwaar, straks krijg je nog een hernia"
Zo kan ik nog wel even doorgaan met dit soort kut uitspraken, waar ik mee te maken heb en heb gehad.
Als ik elke dag snoep zou eten en/of chips zou niemand mij raar aankijken, maar omdat ik mijn voeding afweeg en wit brood en kunstmatige suikers verafschuw, ben ik ineens "extreem, vreemd, raar of sla ik door".. Echt onbegrijpelijk..
Veel mensen hebben rare gedachten als je gezond bezig wilt zijn met je lichaam en/of sport.
"Klap je zo een glaasje pure olijfolie om aan je vetten te komen? Je bent gek
Gebruik je eiwitpoeder? Daar zitten toch anabolen in?
Je eet gigantische hoeveelheden vlees, rijst, groente waarom wordt jij niet dik en ik wel?
Waarom wil je zo gespierd worden?
Straks groei je helemaal uit je verhoudingen.
Straks wordt je nog "lelijk" gespierd
Je tilt te zwaar, straks krijg je nog een hernia"
Zo kan ik nog wel even doorgaan met dit soort kut uitspraken, waar ik mee te maken heb en heb gehad.
echt he, kreeg het gister ook en vandaag. Moest er wel om lache hoor.
Zit jij aan de shakes!????? Ja hoezo.
Je moet creatine nemen word je gespierd van.... Is echt zo.
Zo gezaag van ouders viel best mee, mooi gesprek onder volwassenen kunnen hebben zonder onzinnige uitspraken van men ouders. Lijkt dat ze het eindelijk beginnen te leren.
Ik vind ook dat mensen het allemaal niet serieus nemen. Laats was ik bij mij ma, biedt zij mij een koekje aan terwijl zij weet dat ik een strak schema volgt. Ik zeg nee ik hoef niet en daar blijft zij dan lang over zeuren dat het wel een keer moet kunnen enzo. Ik heb het al zo vaak uitgelegd waarom ik zulke dingen niet eet, maar elke keer als ik daar ben komt ze weer met chips of koek.
Haha, als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik schijt heb aan het eten van slechte dingen. Zit nu aan de M en M´s (met kwark, dat dan weer wel), heerlijk
"Je bent veel te geobsedeerd bezig, dat is niet goed"
"Een paar biscuitjes bij de thee kunnen echt geen kwaad hoor"
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit irritant vindt. Ben 22 en net begonnen met het hele cardio/KT gedoe, want ik wil me eindelijk weer eens fit voelen (heb sinds m'n 12 niets meer aan sport gedaan). Ik had ook niet verwacht dat al dat gehaat de grootste bron van ergernis zou worden. Het lijkt wel of niemand wil dat je je beter gaat voelen en er beter uit gaat zien.
Ik denk dat de mensen die tegenwerken zelf ook dondersgoed weten dat ze niet "optimaal" eten/leven en stiekem ook een mooier lichaam willen hebben en zich fitter willen voelen (want wie wil dit nou niet). Ik wil het niet bestempelen als jaloezie, maar als iemand zich vaak voorneemt om meer te bewegen of whatever en het komt er maar niet van of ze houden het bij 10 mins cardio per week + wishful thinking dan kan het best frustrerend zijn als ze iemand zien die wel actief bezig is en resultaten boekt. Vervolgens proberen ze je chips en andere zooi aan te smeren zodat je weer "een van hun" wordt
Maarja, zo vat ik het op; kan er ook compleet naast zitten . Het viel me in ieder geval heel erg snel op dat mensen er bepaalde tradities/vooroordelen op nahouden wat voeding betreft en deze heel moeilijk los laten en snel geprikkeld raken.
Men is tegenwoordig zo onbewust bezig met het wegwerken van chocolade, alcohol en allerlei andere 'lekkere dingen' dat ze niet snappen dat jij van het leven kunt genieten zonder die rommel.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment