Cut Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iemand ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Iemand ??
      Kalkoenfilet(beleg) Kipfilet(beleg) tonijn, noten(niet meer dan 50gram heb ik me laten vertellen, is ongeveer 20-25gram eiwit), een shake extra? om wat te vertragen aanmaken met melk ipv water(niet gebruikelijk maar je moet wat om die eieren te vervangen)
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Sorry dat ik weer mijn oude post open maakt maar ik dacht zo van dan hoef ik geen nieuwe post te maken, en heb ik de oude info ook weer,

ik zit met een probleem ik heb mijn schema nou een tijdje gevolgd met 3-4 eieren op een dag, maar mijn ma en pa willen het niet meer, ze denken dat het slecht voor me is, nou heb ik ze allemaal info laten lezen over dat het niet slecht voor mij is maar toch zijn ze er niet van overtuigd, dus nu mag ik de komende paar weken geen eieren meer eten (soms wel weer enkel keertje), nu was mijn vraag; wat kan ik nu in plaats van de eieren eten, ik heb mijn schema als bijlage erbij gedaan (het avondeten verschilt dus ik eet niet altijd karbonade het is afwisselend met kipfile)
        Meningen zijn erover verdeeld maar ik lees ook regelmatig dat teveel eigeel slecht voor je cholesterol is.
        Op jonge leeftijd zal dit allemaal wel meevallen denk ik maar het kan zijn dat je ouders er zelf wel op gaan letten omdat ze de middelbare leeftijd voorbij zijn.
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ja ik zat zelf ook al aan tonijn te denken, aangezien ik hier heel veel lekkere recepten ziet staan, en mijn pa weet nog altijd wel wat lekkere recepten met tonijn.

verder kipfile als ik dat elke dag neem loopt dat ook wel lekker op in kosten want dat kost volgens mij ook wel best wat

ik neem denk ik 25 gram op dag noten erbij, bedankt weer voor de info
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

niks mis met eieren. meeste mensen hier eten tussen de 4 en 12 eieren per dag.
            het gaat om de verhouding tussen HDL en LDL cholestrol. Eieren verhogen HDL (goede cholestrol)

Krijg ik van eieren nu wel of geen verhoogd cholesterol?
            Het cholesterol dat je via de voeding binnenkrijgt, heeft hoegenaamd geen invloed op de cholesterolspiegel van het bloed, die immers door de lever binnen tamelijk strikte grenzen wordt gehouden. Veel instanties blijven hardnekkig waarschuwen voor royale ei-consumptie, maar een wetenschappelijke basis voor die bangmakerij ontbreekt. Een nieuwsgierige Zweedse wetenschapper voerde zijn ei-consumptie gedurende twee weken op van 1 tot 12 eieren per dag en zette dat regime vervolgens nog een week voort. Hij zag zijn totaalcholesterol licht dalen, terwijl de verhouding tussen de verschillende cholesterolfracties aanzienlijk verbeterde: minder LDL, meer HDL, minder Lp(a), minder triglyceriden. Dit effect is in grotere studies bevestigd. Eieren passen volgens de jongste inzichten uitstekend in een hartvriendelijke voeding. Ze dragen niet bij aan insulineresistentie, leveren het complete pakket aminozuren en bevatten relatief veel foliumzuur, betaine en choline, nutriënten die de functie van de vaatwanden en daarmee de doorbloeding van de hartspier direct verbeteren.
            Uit Amerikaans onderzoek aan de universiteit van Connecticut is gebleken dat eiconsumptie de cholesterolwaarde in het bloed niet negatief beïnvloed. Uit dit onderzoek blijkt ook dat de consumptie van eieren niet bijdraagt aan het ontstaan van hartproblemen.
            LDL zorgt voor aderverkalking/ dichtslibben. HDL gaat dit juist tegen.
            Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X