De beste whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben zelf voorstander voor de whey's van XXL Nutrition. de Isolaat en de Deliciouse in alle smaken natuurlijk. Maar sinds kort overgestapt naar Potten van Body en Fitshop. Gebruik zelf ook de Protein perfectio mix, maar ook de casseine en de normalen Whey perfection. Welke de beste is kan niemand voor je zeggen hier op forum. qua smaak? xxl nutrition. geen discussie mogelijk imo.

Hermandad.

Comment

Basic bulk whey van xxl nutrition..

Is een allround whey...

€65,00 voor 5 kg

Comment

.....
        Last edited by okidoki71; 11-05-2011, 21:54. Reason: verkeerde topic
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Ben zelf voorstander voor de whey's van XXL Nutrition. de Isolaat en de Deliciouse in alle smaken natuurlijk. Maar sinds kort overgestapt naar Potten van Body en Fitshop. Gebruik zelf ook de Protein perfectio mix, maar ook de casseine en de normalen Whey perfection. Welke de beste is kan niemand voor je zeggen hier op forum. qua smaak? xxl nutrition. geen discussie mogelijk imo.

Hermandad.
          Beste zou zijn:

Protein Perfection Mix 's ochtends
          Isolaat Perfection direct na training
          Micellar Cassein Superior voor het slapen

Meer heb je niet nodig (als we het over eiwit supps hebben) en zo ben je ook nog vrij goedkoop uit. 50 euro per maand ofzo
          Last edited by SteefDK; 11-05-2011, 21:57.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

En kan je casseine ook in de middag nemen samen met havermout? ik nam het altijd met whey. maar wil het nu met casseine doen.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik gebruik de Casseine alleen voor savonds voor ik ga pitten. Overdag gewoon. Perfection van Body en Fitshop.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                En kan je casseine ook in de middag nemen samen met havermout? ik nam het altijd met whey. maar wil het nu met casseine doen.
                Kan, maar zou dan persoonlijk voor de protein perfection mix kiezen.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Peptopro van xxl nutrition met tropisch fruit, net als fruitsap wel niet van de goedkoopste, ik gebruik het enkel maar na de training.

's morgens choco whey pro van bodylab, iets minder eiwitten em meer KH per 30gram maar dan heb je ook iets lekker voor 's morgens er zit nl. cacao in.

Als je inname over de ganse dag goed is moet je er zeker niet naar kijken.
                  Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

B&F heeft nu ook een nieuwe whey beetje hetzelfde samenstelling als de syntrax nectar alleen dan van het huismerk van B&F dus stukken goedkoper
                    ----> KLICK <----

Iemand al gehad?
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

pure whey van performance, 4-5kg voor ongvr 50€

en de smaken zijn superlekker!

heb al aardbei, kokos en pistache genomen, en tis allemaal lekkr

Comment

Ik wil niet spammen en heb ook geen aandelen in B&F maar ik zag net een mooie aanbieding Synta6 van BSN 2x3lbs dus 6lbs = 2,7kg voor 24,90.
                        Wel 1 smaak Caramel Latte en tot eind Juli 2011 houdbaar.

Ik heb hem direct besteld!!
                        Je kan trouwens ook 1x3lbs bestellen voor 14,95 geloof ik.

KLICK

Greetz,
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik gebruik zelf een combinatie van whey (82% whey) en protein 6 met continueafgifte van eiwitten die ik ook voor het slapen in neem
                          65 euro voor bij elkaar 4 kilo hele goede prijs volgens mij
                          Ik zou je graag even een linkje geven maar mag dat?
                          BP:120KG/SQ:150KG/DL:170KG/LP:350KG Yeah buddy!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X