Cut Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut Schema

Hey mensen!

Ik wil volgendeweek beginnen met het volgende schema en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben benieuwd of ik het volhoud want voor elke dag een kipfilet en al die cashew noten kopen doet me portomone niet echt goed ( arme student )
    Alleen zie ik in dit bestand dat mijn cut op 2500 Kcal ligt terwijl ik in me sportschool op zo ingewikkelde weegschaal heb gestaan en daar kwam uit dat me onderhoud rond 2000 Kcal ligt. Me vraag is hierbij dan ook welk standaard kan ik het best aanhouden?
    Me gegevens staan ook in het bestand maar nog even voor de duidelijkheid

lengte:181
    Gewicht: 81
    Vet P: 14%

Thanks

Oja en bij dit schema doe ik ook 2x push en pull schema in de week, 3x8 op max en 30 sec rust tussen de sets. 2x per week na de training buik. 1x crunch op de machine 4x15 max en 1x een kwartier lekker laten branden.
    Attached Files

Die cashew noten daar kies je zelf voor toch? En ik zie biefstuk in je voedingschema staan, dus zo'n erg arme student ben je dan ook weer niet als je biefstuk neemt ipv pangafilet of kipfilet.
    Ik zou ook maar wat meer gaan eten, iig meer KH als je een beetje knap wil blijven studeren. Je hersenen gebruiken de meeste KH en jij zit nu al lager in je KH dan dat je hersenen gebruiken.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

2000 voor onderhoud kan nooit kloppen. Zeker niet als je ook nog een paar keer per week traint.
      Fear is the mind killer

Comment

2000kcals

dan eet je nog minder dan men oma

dan moet ik er wel bij zeggen dat dik is
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ja die biefstuk is idd te vervangen voor kipfilet, en ik kies idd zelf voor die cashewnoten. Maar ik moet dan lekker rond de 2500 Kcal zitten ipv die 2000? en die KH opschroeven kan dus ook geen kwaad in de cut, als ik het rond mijn ontbijt/ avondeten doe?

Comment

Cashews kosten ook geen drol man, tenzij je veel neemt

Comment

Is ook niet specifief die noten, maar in het geheel. Het is uiteraard goedkoper om gewoon te pakken wat bij je thuis ligt en mee te eten met wat de pot schaft. Maar dan vreet ik alleen brood, koeken en savond wel gezond (meestal). Maar het is een goede investering en daar ben ik me ook bewust van

Maar ik eet dus te weinig, en de carbs kunnen wel omhoog? rond de ochtend en avondeten zeker? zit momenteel op stage ( 8 uur achter me laptop zitten) dus ik krijg alleen savonds beweging die 4x 1 uur die ik train in de week.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X