Hallo,
Sorry om meteen met de deur in huis te vallen (na mijn welkom topic of course)
maar ik ben bezorgd!
Ik ben nu 2 maandjes actief aan het sporten.
ik ben in 2 weken 1kg vetvrije massa kwijt (het vet en vocht verlies gaat priema ), nu vraag ik mij af of ik te weinig calorieen binnen krijg..
Volgens de calculator die ik in een sticky tegen kwam moet ik 3439 Kcal naar binnen werken per dag.
Even een toeligting op dat aantal kcal
Ik ben 1.95-1.97 meter lang, weeg 135 kg op het moment en 33% vet (ja darom sport ik :P)
Ik ga op dit moment 4 keer per week naar de sportschool. (meer red ik niet)
Hoe mijn eetschema er ongeveer uit ziet, waarschijnlijk niet goed, schiet maar lek:
Waar ligt het spierverlies aan?
ik denk zelf aan de calorieen maar zoals ik al zij ben ik een absolute beginner..
Als het calorieen zijn.. wat kan ik eten om het omhoog te brengen ? (dacht aan chocola maar zit ook vet in )
ik hoop dat jullie kunnen helpen
Sorry om meteen met de deur in huis te vallen (na mijn welkom topic of course)
maar ik ben bezorgd!
Ik ben nu 2 maandjes actief aan het sporten.
ik ben in 2 weken 1kg vetvrije massa kwijt (het vet en vocht verlies gaat priema ), nu vraag ik mij af of ik te weinig calorieen binnen krijg..
Volgens de calculator die ik in een sticky tegen kwam moet ik 3439 Kcal naar binnen werken per dag.
Even een toeligting op dat aantal kcal
Ik ben 1.95-1.97 meter lang, weeg 135 kg op het moment en 33% vet (ja darom sport ik :P)
Ik ga op dit moment 4 keer per week naar de sportschool. (meer red ik niet)
Hoe mijn eetschema er ongeveer uit ziet, waarschijnlijk niet goed, schiet maar lek:
- sochtends brinta met een schep whey + een halve liter water (voor mn omega 3-6-9)
- om 10 uur eet ik weer iets: een appel, banaan of als ik geen fruit thuis heb, zoals vandaag, een krentenbol met magere smeerkaas of kip
- Om 12 uur eet ik een dubbele boterham met kip, magere smeerkaas of sandwich spread
- om 2 uur eet ik dat weer^
- en om 4 uur weer^ (elke keer verschillend beleg)
- na het sporten eet(rond 6:30-7 uur) ik wat de pot schaft, hier heb ik wel het geluk dat me moeder mee leeft :P, geen kaas saus, varkensvlees enzovoort.
- Rond half negen eet ik een komkommer
- rond elf uur een bak franse magere kwark.
Waar ligt het spierverlies aan?
ik denk zelf aan de calorieen maar zoals ik al zij ben ik een absolute beginner..
Als het calorieen zijn.. wat kan ik eten om het omhoog te brengen ? (dacht aan chocola maar zit ook vet in )
ik hoop dat jullie kunnen helpen
Comment