Wat is beter inde cut??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rotterdam010 View Post
    In ieder geval als ik 's avonds na me training nog een maaltijd ga lopen eten dan merk ik dat ik na verloop van tijd veel meer vet ga aanzetten, en minder snel afval. als ik niet meer eet na 8 uur 's avonds (geen grote maaltijd dan) merk ik dat het afvallen veel sneller droger wordt.

Of ben je het niet met me eens??
    Dit maakt het nog geen feit dat dat je na 8 uur in de avond minder verteerd.
    Als je te veel eet, kom je aan, eet je te weinig, val je af... kcal in vs kcal out, daar heeft de tijd op de dag niks mee te maken, het metabolisme werkt niet met tijd maar met hoeveelheid.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
      Dit maakt het nog geen feit dat dat je na 8 uur in de avond minder verteerd.
      Als je te veel eet, kom je aan, eet je te weinig, val je af... kcal in vs kcal out, daar heeft de tijd op de dag niks mee te maken, het metabolisme werkt niet met tijd maar met hoeveelheid.
      ben ik het gedeeltelijk niet mee eens, met name de enkelvoudige suikers worden na die tijd minder omgezet naar energie, puur om het feit dat je dan minder inspanning levert ! Gevolg is het aanzetten van vet !

Over de stelling kcal in en uit ... ga maar flink onder onderhoud zitten en drink maar eens paar pilsjes per dag .. wil ik zien wat er met je buikvet gebeurt (ik spreek uit ervaring)

Comment

precies. Er zullen wel andere factoren meespelen. Maar wat mvos zegt... doe vooral wat werkt voor jou.

Maar ga geen onzin lopen uitkramen. En stug vol blijven houden dat iets een 'feit' is zonder onderbouwing en tegenover tegenargumenten slaat nergens op.
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by yogibear View Post
          ben ik het gedeeltelijk niet mee eens, met name de enkelvoudige suikers worden na die tijd minder omgezet naar energie, puur om het feit dat je dan minder inspanning levert ! Gevolg is het aanzetten van vet !

Over de stelling kcal in en uit ... ga maar flink onder onderhoud zitten en drink maar eens paar pilsjes per dag .. wil ik zien wat er met je buikvet gebeurt (ik spreek uit ervaring)
          zucht.

1) Je zou sowieso geen snelle suikers moeten nemen (behalve eventueel na je training)
          2) als jij gedurende de dag inspanning heb geleverd en je glycogeen niet meer vol zit. Zal overschot naar glycogeen gaan en niet naar vet.
          3) bij veel mensen is niet zoveel verschil tussen overdag en avond/nacht qua verbruik. Het zal wel iets uitmaken, maar niet wereldschokkend veel.
          4) als je minder eet dan je verbruikt zul je afvallen.

5) alcohol erbij halen slaat nergens op. Dit is een heel ander principe. Je lever kan maar zoveel ethanol afbreken in een bepaalde tijd. Je zal nog steeds afvallen... maar extra vet aanzetten, en meer spier kwijtraken.

kcal in vs out blijft gehandhaafd.
          Fear is the mind killer

Comment

edit

sf01 was me voor
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

tuurlijk.. ik begrijp je gedachtengang.. daar zeg ik gedeeltelijk niet mee eens..

neem mijzlelf als voorbeeld.. at echt veel te weinig.. dronk best veel alcohol (en dus ook de nodige enkelvoudige suikers)
              Gevolg: zag er allemaal niet meer uit !!! en idd spiermassa was weg, maar zat met een veel te hoog vetgehalte ..

goed.. discusseer maar mooi ff verder ... altijd leuk

Comment

Originally posted by yogibear View Post
                tuurlijk.. ik begrijp je gedachtengang.. daar zeg ik gedeeltelijk niet mee eens..

neem mijzlelf als voorbeeld.. at echt veel te weinig.. dronk best veel alcohol (en dus ook de nodige enkelvoudige suikers)
                Gevolg: zag er allemaal niet meer uit !!! en idd spiermassa was weg, maar zat met een veel te hoog vetgehalte ..

goed.. discusseer maar mooi ff verder ... altijd leuk
                Maar heeft niks met 'na die tijd' te maken. Of met de avond. Dat effect heeft het altijd. Ook als je je biertjes in de ochtend zou nemen zou je er vet van worden :P
                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X