maizena na de training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe komt het dat ik niemand hoor over Palatinose? dit blijkt een perfecte carb te zijn voor na de training. Snuff al ervaring mee?

Comment

Oomdat het een opkomende hype is, lijlkt me overigens wel ideaal en niet duur

Comment

Originally posted by El Magico View Post
        Ik zeg ook niet dat maizena beter is. Wat jij zegt klinkt heel logisch, je wil zo snel mogelijk weer anabool worden door iets wat zo snel mogelijk opgenomen wordt.

Ik ga het beide is proberen, 4 weken dextro, dan 4 weken maizena, kijken hoe ik erop reageer..
        Denk dat 4 weken te kort is om zoiets te meten. Net als routines voor bijv kracht toename, dat moet je gewoon een aantal maanden doen want als je over weken praat is dat gewoon te weinig.

Ik hou het in ieder geval bij pwo dextrose; cheap as hell.
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Hoe komt het dat ik niemand hoor over Palatinose? dit blijkt een perfecte carb te zijn voor na de training. Snuff al ervaring mee?
          Nee, wel van gehoord maar geen ervaring mee. Zal morgen eens wat gaan 'diggen'.

Comment

Palatinose, GI van 32.
            Nou Hermandad, marnop gaat jou dat vast adviseren hehehe.
            Maarja, z'n mailbox is vol.

Comment

Er worden telkens zoveel dingen gezegt, je weet af en toe niet meer wat je moet geloven. Op dit moment gewoon dextrose doen, en zolang niemand met hard bewijs komt dat palatinose perfect is voor na training blijf ik bij dextrose.

Comment

Er worden telkens zoveel dingen gezegt, je weet af en toe niet meer wat je moet geloven. Op dit moment gewoon dextrose doen, en zolang niemand met hard bewijs komt dat palatinose perfect is voor na training blijf ik bij dextrose.
                Je wenst na je workout een insuline-piek. Yes, een piek, niet gewoon een verhoging. Een piek is de snelste manier dat insuline transporteert. En dat wil je, zo snel mogelijk glucose naar je spieren toe om het verlies zo klein en kort mogelijk te houden.

Comment

Oke, nou dit is kort en duidelijk. Dextrose voor altijd na de training. 20-30 gram was de juiste hoeveelheid toch?

Comment

Oke, nou dit is kort en duidelijk. Dextrose voor altijd na de training. 20-30 gram was de juiste hoeveelheid toch?
                    50-75 gram.

Comment

Als je een training hebt gehad van Cardio, en je pakt je pwo van whey met dextrose. Heeft dit dan invloed op je vetverbranding en uiteindelijk je resultaten. Als ik het goed heb is er een 45 minuten window die ervoor zorgt dat alles naar spieren wordt vervoerd. of heb ik dit fout snuf?

Comment

Als je een training hebt gehad van Cardio, en je pakt je pwo van whey met dextrose. Heeft dit dan invloed op je vetverbranding en uiteindelijk je resultaten. Als ik het goed heb is er een 45 minuten window die ervoor zorgt dat alles naar spieren wordt vervoerd. of heb ik dit fout snuf?
                        Tis geen 45 minuten maar langer.

Comment

Oke, dacht dat het 45 minuten tot een uur waren. Maar heeft voeding na je training invloed op je vetverbranding of niet?

Comment

Oke, dacht dat het 45 minuten tot een uur waren. Maar heeft voeding na je training invloed op je vetverbranding of niet?
                            Ja en nee.
                            Je zult minder verbranden als je aanvult maar je zult ook minder kwaliteitsmassa verliezen als je aanvult.

Comment

Dus is het slim om wat langer te wachten na je training, en de verbranding langer door te laten gaan en dan dextro te nemen die zorgt voor een dikke piek. zodat je zolang mogelijk gebruik kunt maken van die vetverbranding.

Comment

Dus is het slim om wat langer te wachten na je training, en de verbranding langer door te laten gaan en dan dextro te nemen die zorgt voor een dikke piek. zodat je zolang mogelijk gebruik kunt maken van die vetverbranding.
                                Ja maar dan is je lichaam wel langer katabool.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X