jouw oude 'dieet'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik deed altijd maar wat. Elke dag zag er anders uit. Wat er vaak in ging was wit brood met hagelslag en s'avonds vaak gebakken aardappeltjes met een klodder mayo. Ik trainde toen nog niet en had geen flauw benul van voeding.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Een vriend van mij eet alleen maar broodjes boterhamworst + bananen en slaat zijn ontbijt over.

En die jongen heeft best een gruwelijk fysiek.
      Wat een klootzak

Comment

Echt he, en daar zit ik dan met mijn perfecte schema en een veel minder fysiek dan hij.

Ik zeg 'm dat hij er nog beter uitgaat zien wanneer hij een goed schema maakt.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Echt he, en daar zit ik dan met mijn perfecte schema en een veel minder fysiek dan hij.

Ik zeg 'm dat hij er nog beter uitgaat zien wanneer hij een goed schema maakt.
          Kwam laatst een post tegen op dbb van een knul die ook huge was en alleen bruine bammetjes met kaas en kip at. en elke dag push ups deed. toch zuur om te zien hoe sommigen gasten een perfect gen hebben om groot te zijn en er verder niets voor doen om het te onderhouden.

Comment

Als ze meer hun best zouden doen waren het gewoon fitness modellen.

Comment

Soms hoor ik zelfs van mensen dat ze extra veel cardio doen om niet te breed te worden

Comment

als ik al in top vorm zou zijn en ik hoef daar weinig voor te doen, ga ik echt niet meer mijn best doen voor het zelfde resultaat, jij wel?

Comment

Topvorm is overdreven

met een schema zouden die mensen nog droger en nog groter zijn.

Comment

Viran, die goos was al zo droog als wat. kon echt niet droger vriend!

Comment

haha dan ben ik strontjaloers

Comment

ik at een paar jaar terug

ontbijt,
                        5 sneden brood met heel veel boter en hageslag en een glas multivitamine.

tussendoor
                        2 broodjes kipfilet,

lunch
                        2 broodjes smeerworst een frikandelbroodje en bijvoorbeeld 3 snickers of een zak m&ms en een zak wijngums of dropsleutels.
                        thuis nog een beetje chips en bijv. een chocoreep,

avondeten,

en in de avond meestal niets en soms een toetje of ijs,

verder dronk ik veel ranja en energydrank.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

10 blikken redbull per dag, pakje peuken, broodjes frikandel, kroket als middageten, ontbijt sandwiches van AH to go, avond normaal, zak chips nog bij de tv en tussendoor nog meer troep.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

In de zomer nachtenlang computeren met magnum ijsjes, cola en andere toetjes binnen hand bereik.

Als ik geen zin had om te ontbijten greep ik in bed gewoon naar een doos oreo's van mijn bureau.

Comment

kinderbueno's gingen er ook wel in, tot misselijk's aan toe
                              keep the focus going!

Comment

Misselijkheid bestond niet bij mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X