brood vs brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by beat-boxer View Post
    Ik ben ook bijna 2 - 3 maanden gestopt met brood en merk wel veel verschil.

Hmmm, ik eet ook nauwelijks nog brood maar ik merk eigenlijk weinig verschil.
    Hooguit dat ik wat minder vocht vasthou in een bepaalde periode van de maand( ja, sorry dat wil niemand weten haha), maar dat kan ook zijn omdat ik over de gehele lijn beduidend minder zout ben gaan gebruiken wellicht.
    Ik mis het brood niet echt, ik vervang het vaak door roggebrood of volkoren crackers maar om nou te zeggen dat ik het echt merk....nee.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Reinout18 View Post
      oke thx allemaal,
      maar wat voor eiwit-bron zou ik erbij kunnen nemen?
      of whey door de brinta? of is dit onnodig en kan ik beter 100gr kip pakken ofzo.

ps shake staat zo goed?
      ik neem altijd eerst een whey shake,
      dan neem ik bij het ontbijt nog een schepje caseine poeder door mijn havermout voor wat langzame eiwitten.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Hmmm, ik eet ook nauwelijks nog brood maar ik merk eigenlijk weinig verschil.
        Hooguit dat ik wat minder vocht vasthou in een bepaalde periode van de maand( ja, sorry dat wil niemand weten haha), maar dat kan ook zijn omdat ik over de gehele lijn beduidend minder zout ben gaan gebruiken wellicht.
        Ik mis het brood niet echt, ik vervang het vaak door roggebrood of volkoren crackers maar om nou te zeggen dat ik het echt merk....nee.
        Ik heb gisteren mijn schema omgegooid en heb al het brood en aardappelen eruit gegooid.. Ben zo benieuwd hoe het mij gaat bevallen.

(Heb brood vervangen voor volkoren sport + crackers van Wasa, echt heel erg lekker)
        "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

S'morgens pak ik brinta en pre workout pak ik havermout.

Maar hoe is die havermout lekker te maken? Ik doe het nu in een shakebeker en gewoon koud water erbij. Soms een beetje doorroeren om klontvorming te voorkomen

Comment

Originally posted by badjak View Post
            Havermout nog beter zelfs idd, het duurt alleen te lang om klaar te maken, dus maakt brinta dan wel weer een geduchte tegenstander.

Enneh... niet met sojamelk maken he!
            Je kunt het hele zaakje in een blender gooien en daarna opdrinken. Dat gaat nog sneller.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Supernatural View Post
              (Heb brood vervangen voor volkoren sport + crackers van Wasa, echt heel erg lekker)
              *neemt nog een grote hap*

yep, die heb ik ook altijd. En soms die met lijnzaad van Wasa.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

IK ben ook sinds 3 weken gestopt met brood.

Ik merk dat ik minder vocht vast houd.

En dat ik minder winderig ben ik heb het gevoel dat niet goed tegen het gist kan.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post

En dat ik minder winderig ben ik heb het gevoel dat niet goed tegen het gist kan.
                  dat komt vaak voor, maar als je eens zuurdesembrood probeert, kan dat al veel minder zijn.
                  Als ik al brood eet, is het zuurdesem spelt.

Comment

de brinta maak ik wel altijd met ongeveer 300ml melk aan, (met water is het gewoon echt niet te eten)

zal eens proberen brood uit mn schema te laten en volledig te vervangen door brinta+eiwitbron. (gekookt ei?)

verder is aan brinta ook zout toegevoegd.. of heb ik dan de verkeerde

Comment

Ik eet mn brinta zovaak met banaan en water

na de magnetron whey toevoegen, vind het wel lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X