1e eetschema!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1e eetschema!!

    Mijn doel is om te cutten, verdere gegevens staan in de excel sheet!

    Zodra mijn eetschema in orde is, post ik ook foto's en hou ik een klein blogje bij!

    Het is mijn 1e eetschema die ik gemaakt heb, dus wou graag even weten wat jullie er van vonden en eventueel nog opmerkingen hebben

    Alvast bedankt
    Attached Files

  • #2
    Originally posted by Growkip View Post
    Mijn doel is om te cutten, verdere gegevens staan in de excel sheet!

    Zodra mijn eetschema in orde is, post ik ook foto's en hou ik een klein blogje bij!

    Het is mijn 1e eetschema die ik gemaakt heb, dus wou graag even weten wat jullie er van vonden en eventueel nog opmerkingen hebben

    Alvast bedankt
    Eiwitten en vetten veel te laag en kolydraten te hoog!

    Comment


    • #3
      ei270 vet90 kh200 op trainingsdag
      Havermout (preworkout) eruit op niet trainingsdagen en aanvullen met iets anders als olijfolie voor extra vetten.
      Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

      Comment


      • #4
        hmm.. maar wat kan ik er dan het beste uithalen en erbij doen. Daarmee kwam in de knoei, als ik minder kh moet hebben. Dan moet ik er iets bijdoen waardoor de Kcal wel weer stijgt enz

        Comment


        • #5
          Originally posted by Growkip View Post
          hmm.. maar wat kan ik er dan het beste uithalen en erbij doen. Daarmee kwam in de knoei, als ik minder kh moet hebben. Dan moet ik er iets bijdoen waardoor de Kcal wel weer stijgt enz
          heb je daar al over nagedacht dan!
          neem wat minder brood en brinta,
          en neem een blikie tonijn en een handje notten ofzo.

          succes.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

          Comment


          • #6
            dus kan kan ik beter de havermout voor de training laten zitten? 's morgens kan ik het wel gebruiken denk ik om lekker wakker te worden.

            Comment


            • #7
              of moet ik de brinta er juist dan smorgen afhalen?

              Comment


              • #8
                Wel erg veel kh voor een cut inderdaad, dan zou ik voor meer vetten kiezen. Het is juist een overschot aan kh dat zorgt voor meer vetmassa. Wat je zou kunnen doen is de rijst 's avonds schrappen, vervangen door meer vlees. Noten inderdaad, en de kwark mag ook wel meer zijn. Die shake na je training, zit daar ook dextrose bij? Na je training is het namelijk belangrijk om je bloedsuiker weer op peil te krijgen.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

                Comment


                • #9
                  @ ellie, bedankt. Euhmm.. weet niet of dat er bij zit. Moet ik even kijken als ik thuis ben om half 6. Maar als ik het dan goed begrijp, minder rijst en wat extra kipfilet?

                  Ik roerbak de groenten in olijfolie overigens

                  Comment


                  • #10
                    het enige dat je moet veranderen is brood en brinta of havermout overdag minderen of vervallen.
                    In plaats daarvan rijst eten.
                    De hoeveelheden (270) kan je prima hebben zoveel is dat niet.

                    Neem meerdere rijstmaaltijden en dan de ene met kip en de andere met vis.

                    Ik zou geen kwark nemen voor het slapen gaan maar casseïne en een schepje whey er doorheen of amino's er naast nemen.

                    Ik heb niet alles bekeken trouwens maar volgens mij kloppen er wat berekeningen niet in je excel.
                    whey 30 gram viel me op......is 24 gr eiwit en 14 gram KH ? waar komt dat 14 gr KH vandaan dan?
                    IK heb niet alles bekeken, maar kijk alles maar even na voor je helemaal fout zit.

                    succes kerel.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                    Comment


                    • #11
                      marnop, ik ben vanavond laat thuis. kijk het morgen even na en laat het je weten! Misschien post ik gelijk wel even foto'tjes.. ik heb 'tietjes'en een ' pensje'haha. Die wil ik kwijt, vandaar het cutten. Dan wil ik even zeker weten dat ik dan goed eet!

                      Dankjewel!

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben er wat later mee bezig als ik wou.. maarr beter laat dan nooit.

                        Ik moet dus de brood vervangen door rijst. Kan ik dan de maaltijd om 10 uur laten zitten en om 12uur meer eten? Anders moet ik wel hele kleine porties eten volgens mij

                        Comment


                        • #13
                          Volkoren Brood hoef je echt nog niet te vervangen door rijst wanneer je tietjes en een pens hebt.

                          Comment


                          • #14
                            ok goed, maar stel dat ik wel rijst ga eten... dan 10 uur en om 12 uur?

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb ook tietjes

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X