Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

BN'ers,

Na heftig puzzelen heb ik dan mijn CUT schema in elkaar gezet.

Vandaag BF laten meten met de huidplooimeter:
    bicep: 5.5
    tricep: 8
    linker schouderblad: 10
    linker heup: 15
    Totaal 38.5 --> 20 jaar --> means 16.1% vetpercentage.

Dit is mijn CUTschema.
    http://fotopocket.nl/fpimages/2011/0...CUT-schema.jpg
    Vlees is hierin niet opgenomen bij het avondeten. Dit mag tussen de 200 tot 400 Kcal bevatten.

Wil Zaterdag hieraan beginnen.

Hoe zit het trouwens met je trainingen en doe je ook cardio? Alles is van belang he niet alleen je voeding
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik heb een 3 dagen split schema (samengesteld met instructeur), maar ik mik op 4 dagen per week..
      De 4e dag is optioneel.
      Ben de 4e dag van plan om te eindigen met 20 minuten cardio (10 min Cross Trainer + 10 min Roeien).
      Mocht dit mij bevallen, zal ik dit ook op de Dinsdag doen na mijn KT.

Comment

Dan wel keiharde HIIT he, zodat je lang na blijft verbranden

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je hebt het over de cardio i guess.

roeien 30km/h. Dat voel ik me armen ook meestal branden de laatste 3 minuten.
          cross trainer hartslag van 140.

Comment

Mijn hartslag is standaard 140 als ik op dit forum zit

Comment

Overigens.

Wat moet ik om 15.30 eten als ik in de avonduren ga trainen? Of op niet trainingsdagen?
              Ik heb er nu staan:
              1 banaan, whey shake 44 gr met 250ml melk.

Of zal ik dit hier alsnog eten indien ik in de avond ga sporten... Dan is mijn avondeten mijn PRe Workout.. Is dat oke?

Comment

Dan doe ik 160:P haha

Comment

Ja zoek even op op google: HIIT
                  High intensive interval training staat het voor.. als je dat aan kan is het zeker een aanrader, want je lichaam krijgt zo'n opdonder dat je heel na blijft verbranden en dat is natuurlijk ideaal

Er zijn vele opties en je kan dit aanpassen precies zoals jij het wilt, heb je niet zoveel conditie zou je het bijvoorbeeld zo kunnen doen:

60seconden rustig tempo - 30sec voluit (echt dat je niet harder kan) - 60seconden rust en weer 30sec keihard knallen.
                  Hou je dit 10/15mins vol ben je helemaal afgepeigerd

Comment

ok,
                    Heb op google gekeken en moet inderdaad eens proberen.
                    Ik zal dat zo direct eens doen:d.

Maar toch zit ik met de voeding op niet trainingsdagen.
                    Moet ik dan alsnog me shake in de middag nemen? Of moet ik hier iets anders pakken?

gr.

Comment

Nee 's middags geen shake, alleen 's morgens op niet trainingsdag

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                        Nee 's middags geen shake, alleen 's morgens op niet trainingsdag
                        Ik do altijd ochtend en na training. Voor training vergeet ik het meestal :P!

Comment

Wat moet ik dan nemen als ik een NIET trainingsdag heb ipv mijn shake?

Kan ik alsnog gewoon mijn banaan eten? En die shake, moet ik die vervangen of moet ik die alleen verwijderen?? Dit betekent dat ik dan minder Kcal neem op een niet trainingsdag, lijkt me prima?

Ps.. Ga nu aan mijn kwark beginnen.

Comment

Meeste mensen nemen dan gewoon minder kcal. Als je op rustdag nog minder kcal neemt een tekort van 500 zou ik gwn een handje nootjes of wat pindakaas erbij nemen.

Comment

Als je op rustdagen minder gaat eten, doe dan altijd minder KH, dus niet minder vet of eiwit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X