Snel 4 kilo erbij.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Snel 4 kilo erbij.

    Ik ben een man van 1.82 en ik weeg momenteel 84 kilo. Na veel moeite ben ik door de jaren heen van 70 kilo naar 89 kilo gegaan en ik voelde me er beter door. In 2011 viel ik weer af naar 79 en nu kan ik niet meer dan 84 kilo wegen. Sinds een paar maanden doe ik MMA naast fitness en ik merk een achteruitgang in mijn kracht en beweging. Ik zou graag willen weten hoe ik snel naar 88 kilo kan komen om me zo weer 100 % te voelen, het lijkt een klein verschil maar ik voel me compleet anders. Ik eet veel ham, kip/kalkoenplakjes, bruin brood, beef, drink enorm veel water, maar ik kan niet meer vooruit. Heeft iemand nog tips?

  • #2
    nog meer eten

    Comment


    • #3
      Nou, we weten in ieder geval wat de oorzaak is van jou stagnatie:

      Originally posted by Tigermuscle View Post
      Sinds een paar maanden doe ik MMA naast fitness en ik merk een achteruitgang in mijn kracht en beweging.
      Ik vermoed dat er sprake is van overbelasting. Het is een vermoeden want ik weet niet wat jou schema is. En wanneer ik het over overbelasting heb, dan bedoel ik niet alleen jou spieren maar ook jou centrale zenuwstelsel.

      Als je naast bb/kt nog een andere sport erbij doet dan zul jij je schema moeten aanpassen. En wellicht moet er ook aan jou voeding worden gesleuteld.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

      Comment


      • #4
        je moet ook vetten eten he man

        Comment


        • #5
          wat bedoel je met vetten?

          Comment


          • #6
            Mac donalds

            In deze sport bestaat 'snel' niet..


            @inferno, ik vond jou vatar best wel eng... Brrrrrr
            Last edited by gain is pain; 11-07-2011, 16:52.
            Make it happen, shock everyone!

            Comment


            • #7
              Originally posted by tinybite View Post
              nog meer eten
              en nog eens meer eten
              Beest in opleiding

              Comment


              • #8
                je doet ook mma wat dus zware inspanningen heeft, ik doe zelf kickboks en je verbrandt zoveel kcal daar dat je waarschijnlijk een tekort hebt in kcal inname wat dus betekent minder groei etc.

                Comment


                • #9
                  kickboxende bodybuilders / bodybuildende kickboxers zijn meestal wel reuzen hoor

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Viranelly View Post
                    kickboxende bodybuilders / bodybuildende kickboxers zijn meestal wel reuzen hoor
                    Als ze daar genoeg bij eten wel ja.

                    OT: Waarom moet je zo perse weer op 88 kg staan? Beter zorg je dat je evenveel VVM had als toen je 88 woog, maar nu met 84 kg zodat je BF lager is.
                    'Half men, half animal, all dead!'

                    Comment


                    • #11
                      Mijn bf is altijd rond de 12 %. Misschien als ik op een of andere manier rond de 8% kom dat ik me dan fitter voel maar ik doe uurtje cardio per dag - 600kal of mma training wat ook intens is, maar ik word niet droger. Als iemand weet hoe ik rond 84/85 kan blijve en vet verliezen zou ook handig zijn.

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X