misselijkheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • misselijkheid

    Hoi,


    Ik heb op sommige dagen erg last van misselijkheid aan het einde van de training - zo erg dat ik soms even en minuut moet wachten voor dat ik verder kan gaan.

    Is dit en bekend probleem en weet iemand wat ik eraan kan doen ( meer eten of juist minder eten voor het training/ iets anders eten ).

    Ik ga nu meestal 's morgens voor mijn werk sporten. Betekent dus dat ik een broodje eet en dan ga sporten.

    Het is niet elke dag maar gebeurt wel vaak.

    Groet

    Albert

  • #2
    meer carbs nemen voor je training

    Comment


    • #3
      Ik neem aan dat het wel licht verteerbaar moet zijn ?
      Mijn broodje met pindakaas en jam zou toch eigenlijk ook carbs moeten hebben - of zijn er bepaalde supplementen / shakes die ik beter kan eten / drinken?

      Comment


      • #4
        Neem rijst met kip voor je training, is veel beter dan die broodje met pindakaas en jam.
        Trouwens is pindakaas is niet optimaal rond je training, en jam is kan je beter uit je schema gooien
        keep the focus going!

        Comment


        • #5
          Ik zou niet weten of ik dat om 7 uur 's morgens na binnen krijg.
          Maar zal het en keer proberen. Maakt het bij het kip nog uit of het gebraden / gerookt of anders toebereid is ?

          Is kip op brood anders ook goed ?

          Comment


          • #6
            oh je traint s'ochtens, dan kun je beter brinta of havermout nemen.
            Kip op brood is geen probleem. Niet te veel brood, ivm te veel zout.
            Alleen s'ochtens zou ik toch voor brinta of havermout gaan.
            Last edited by xBrian; 11-07-2011, 13:54.
            keep the focus going!

            Comment


            • #7
              Zal ik en keer proberen - die misselijkheid maakt het trainen echt niet makkelijker!

              Bedankt!!

              Comment


              • #8
                en een broodje is natuurlijk belachelijk weinig he

                Comment


                • #9
                  Brinta is inderdaad wel beter met een schaaltje kwark
                  en carb drinken kun je ook tijdens training nemen altijd wel lekker om je lichaam wat extra carb te geven tijdens de training

                  Comment


                  • #10
                    Een broodje is idd niet veel - maar probeer tergelijk ook af te vallen en dacht eigenlijk dat ik ervoor niet zo veel zou moeten eten.
                    Ik denk dat de misselijkheid alleen nog maar erger wordt als ik meer eet ?
                    carb drinken ?

                    Comment


                    • #11
                      Hoe wil je op een broodje normaal gaan trainen terwijl je net 8 uur lang (of misschien meer) niets gegeten hebt?

                      Een broodje is zelfs te weinig als ontbijt al ga je daarna op de bank hangen.

                      Lees de sticky's eens door vrind.

                      Comment


                      • #12
                        Als in je eten maar genoeg voeding inzit en weinig vetten dat is beter dan jezelf uithongeren
                        als je lichaam te weinig voeding krijgt zal dat jou misselijk maken omdat het lichaam iets nodig heeft wat er weinig of helemaal niet is daarom is een goede maaltijd belangrijk voor het trainen en carb drinken tijdens training is ook om je lichaam wat extra te geven..,

                        Comment


                        • #13
                          Zal proberen iets meer te eten morgen vroeg - nog geen brinta of havermout in huis maar daar komt dan ook verandering in!

                          Comment


                          • #14
                            succes en hoor graag hoe het gegaan is ;-)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by skymaster27 View Post
                              en weinig vetten
                              Alsjeblieft geen adviezen geven wanneer je er zelf nog niet zoveel van weet,

                              allebei de sticky's lezen is het beste

                              het zal je leven veranderen.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X