eet schema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eet schema

    hallo mensen
    ik ben wesley ben 25jaar en heb een vraagje aan jullie
    ik doe een voedingschema kwa me eten.

    mij eetschema is
    om 9:00 2kleine volkoren boterhammen
    om 11:00 een bakje kwark met zoetstof
    om 13:30 200 gram kwark met zoetstof eieren aardbeien
    of mandarynen of beschuit met jam
    en dan om 16:00 2rystewafels met smeer kaas of kipfilet
    om 18:30 veeel groente c kool of brocoli e.d. stukjes koolvis
    en dan als laatste 20:30 200 gram kwark met iets van fruit.

    nu is mij vraag of ik nog iets van eieren er tusssen door kan eten ?
    en of ik om 12:00 nog iets mag eten want ik eet gewoon brood in de middag

    ook wil ik weten wat dit eetschema en trainingsschema met me doet?

    dus btw me training schema is maandag me rug
    dinsdag biceps en trieceps
    woensdag doe ik thaiboksen
    donderdag buikspieren
    en train ook niet zo zwaar gewoon 3kilo ofzo
    ik zit met me rug een wervel versmallig dus ik zou graag hulp van jullie willen hebben
    ik wil eigelijk gewoon weer normaal alles doen met trainen enzo
    alvast bedankt groetjes daar zo

  • #2
    Zou wel voor Full body training gaan

    Comment


    • #3
      Dag Wesley, welkom op ons forum

      Goed dat je alvast een voedingsschema hebt, dat geeft aan dat je er serieus mee bezig wilt zijn. Heb je trouwens wel berekend of dit schema ook voldoet aan je behoeften? Het lijkt me nogal weinig voor een zeer sportieve vent van 25. De kans is groot dat je met dit schema geen resultaten zult boeken. Daarom wil ik je adviseren om even in onze voedingssticky's te duiken. Daar staat een handige Excelsheet tussen die je kan helpen met het berekenen van je behoeften en het opstellen van je schema. Deze snelhandleiding kun je dan gebruiken om het schema in te vullen Snel overzicht: geschikte producten in een krachtsportvoeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
      Het is daarnaast wel belangrijk om verder te gaan lezen in de voedingssticky's. Hoe meer kennis je hebt, des te beter je problemen kunt voorkomen.

      Je zegt dat je problemen hebt met je wervelkolom. Ik zou in dit geval eerst contact opnemen met een fysiotherapeut om advies in te winnen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je bepaalde oefeningen niet mag doen of in een aangepaste vorm. Als je van de fysio groen licht hebt gekregen kun je het beste gaan beginnen met een fullbody-training. In dit schema mis ik bijvoorbeeld je benen en je borst. Juist de benentraining is belangrijk omdat deze zorgt voor een verhoogde spiergroei elders in het lijf.

      Als het van de fysio ook mag kun je gerust zwaarder gaan trainen. Zorg echter dat je eerst de techniek goed onder de knie hebt. Spieren moeten wel uitgedaagd worden om te kunnen groeien. Dat wordt verder uitgelegd in de sticky-onderwerpen.

      Ik wens je heel veel plezier met lezen en kennis op doen. Het is nu even wat werk, maar het voorkomt veel verspilde tijd en moeite. Het zou natuurlijk jammer zijn als je niet goed voorbereid begint en straks geen resultaten ziet, of nog erger: een blessure oploopt. Veel succes en plezier met het sporten!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

      Comment

      Sidebar top desktop

      Collapse

      Actieve discussies

      Collapse

      Working...
      X