Heb ik gezondigd???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik gezondigd???

Het is vandaag dag 2 van mijn koolhydraatarm dieet maar heb misschien iets doms gedaan. Had vandaag niks meegenomen om overdag te eten. Normaal koop ik gewoon een broodje ergens. Maar nu had ik toch echt honger en keek ik rond om iets te kopen koolhydraat arm. Ben ik uiteindelijk bij de kebabboer een bakje kipdoner met salade gaan kopen..... Is dat slecht? Weet iemand wat hier de voedingswaarde van is. Wel zonder broodje of durum natuurlijk he...

Nah, zal je ketose amper verstoren waarschijnlijk.

Neem aan dat je wel met een voedinggschema werkt?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Daar zitten volgens mij helemaal geen KH in.. Wel heel veel verzadigd vet volgens mij..
      "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Vet vlees + groenten. Opzich prima voor keto dus.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ow gelukkig ik maakte me wel wat zorgen. Ja ik heb een soort van voedingsschema maar ik hou me er gewoon niet aan. Het is moeilijk om in kleine porties meerdere malen te eten. Ik heb op dit moment nog steeds het 3 maaltijden schema. Ook ben ik me nog aan het verdiepen hoe ik mijn schema het beste kan inrichten en heb vet nog steeds niet gemeten... Wat ik op dit moment eet is het volgende. Ik sta op en maak een lekkere WHEY shakey en dan tot ik honger heb een beetje kwark. En dan gedurende de rest van de dag niks. Kom savonds thuis een kopje zilvervliesrijst Diverse groenten en dan vis dus tonijn of zalm steak. Later op de avond afhankelijk van mijn zin weer kwark of salade wat ik ook weleens doe is een plakje kaas en dan van die suikerloze pindakaas erop smeren. Voordat ik ga slapen ongeveer 3 uur voordat ik slaap dan neem ik nog een shake. Ik heb het wel heel moeilijk savonds want in de avond krijg ik meestal trek in nootjes snackies en zo.

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
            Ow gelukkig ik maakte me wel wat zorgen. Ja ik heb een soort van voedingsschema maar ik hou me er gewoon niet aan. Het is moeilijk om in kleine porties meerdere malen te eten. Ik heb op dit moment nog steeds het 3 maaltijden schema. Ook ben ik me nog aan het verdiepen hoe ik mijn schema het beste kan inrichten en heb vet nog steeds niet gemeten... Wat ik op dit moment eet is het volgende. Ik sta op en maak een lekkere WHEY shakey en dan tot ik honger heb een beetje kwark. En dan gedurende de rest van de dag niks. Kom savonds thuis een kopje zilvervliesrijst Diverse groenten en dan vis dus tonijn of zalm steak. Later op de avond afhankelijk van mijn zin weer kwark of salade wat ik ook weleens doe is een plakje kaas en dan van die suikerloze pindakaas erop smeren. Voordat ik ga slapen ongeveer 3 uur voordat ik slaap dan neem ik nog een shake. Ik heb het wel heel moeilijk savonds want in de avond krijg ik meestal trek in nootjes snackies en zo.
            Kwark, shake (indien met melk), rijst, groenten en kaas zitten allemaal koolhydraten in?

U heeft duidelijk nog niet de link gelezen die ik in uw andere topic heb gepost. Als je snapt WAAROM je zo moet eten is het ook veel makkelijker om je gedisciplineerd aan een schema te houden. Als je maar gewoon wat doet ben je veel sneller geneigd te ontsporen.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Jij moet even de sticky's lezen vrind

want op deze manier lijkt het wel alsof je aan het trollen bent

of misschien dat Ellie je kan helpen

Comment

Waar hebben jullie het over? Kevster ik heb die link juist heel goed gelezen aangezien ik 2 uur per dag train waarvan 1 uur cardio vind ik dat ik niet mag klagen met dit dieet. En verder heb ik al ooit eens het atkinsdieet gedaan ben toen 20 kg afgevallen dus het is niet dat ik zomaar iets aan het doen ben. Ik hou mijn koolhydraatgehalte zo laag mogelijk. En ik lees ook wat er op de verpakkingen staan. Whey shake neem ik op water dus de enige koolhydraten die ik inneem zijn de 4 gr per 100gr van de kwark en misschien enigszins wat er in de groente zitten. Kaas heeft geen koolhydraten en de pindakaas die ik gebruik heeft 3,5gr koolhydraten. Kwark neem ik in kleine porties. Wat betreft de zilvervliesrijst dat zijn koolhydraten met een lage GI wat dus betekent trage koolhydraten. En deze neem ik altijd alleen in net voordat ik ga trainen. Dus tenzij iemand mij een beter schema kan laten zien denk ik toch dat dit schema toch goed werkt hoor.

Comment

als je zegt dat je normaal tijdens je keto-dieet een broodje koopt is er iets serieus mis met je schema, maar hoop dat je dat niet bedoeld?

over je 'zondiging' vandaag
                  vlees = geen kh
                  groenten = amper kh

beide moet je eten in keto, dus wat is het probleem?
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik weet niet of je ooit kipkebab gegeten hebt. Dat ziet er toch net iets anders uit dan je normale kipfilet dus vandaar dat ik me afvroeg of het wel gewoon toegestaan was.

Comment

man 1 keertje kebab kan geen kwaad ;-)
                      Kdacht al dat je extreem catholiek was en van de morgend had gmasturbeerd ofzo
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

3 onzevaders en 5 weesgegroetjes en dan moet het wel weer goedkomen toch?
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

haha ok dan is het goed.

Comment

Forgive me father, for I have sinned...........

ik ben er niet zo heel erg in thuis maar wat is Dönner precies........?
                            In ons dorp staat regelmatig een Turks mannetje met een kraampje en die verkoopt Dönner, toen ik hem vroeg wat het was, zei hij "kip mevrouw".
                            Sindsdien haal ik het vaak op dinsdag (dan eet ik in de winkel want ga gelijk door naar mijn les 's avonds)een bakje Dönner met veel groente............
                            OMG, zondig ik elke week?????????????????????????
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Inderdaad Beaudien we moeten ons eigenlijk diep schamen maar aan de andere kant is best leuk een sinner te zijn. Zullen we samen een club beginnen van sinners?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X