Hallo, zoals ik al verteld had in mn voorstellingstopic, ik wil de spieren van onder het laagje vet halen dat er constant boven ligt!
Nu weeg ik 85kg met een vetgehalte van 17-18% en is er niets te zien van spieren.
Vroeger tijdens mijn competitiejaren motorcross gewicht van 77-78kg en vetgehalte van 10-11% was er een heel klein beetje te zien maar niet om naar huis te schrijven.
Dus er moet wel iets mis zijn in mijn voedingsschema, maar wat, zelf ben ik nogal een groentje op het voedingsvlak dus graag hoor ik jullie meningen!
Hierbij een gemiddeld dagelijks voedingsschema, zit elke dag wel rond die eetgewoonten!
’s Ochtends
1 Yoghurt danone nutriday
1actimel
1yakult light
1Boterham met choco of honing of 45gr muesli(vitalinea) met 100ml halfvolle melk
-10u: Stuk fruit meestal banaan of niets
’s Middags of ’s avonds
2-3stukken aardappel, groenten en 1-2stukken vlees (varieert naargelang wat er klaargemaakt word)
2-3stukken fruit voor de maaltijd.
-15u: Stuk fruit of koek of iets zoets
’s Middags of ’s avonds
4-5sneden brood met normaal beleg (kaas of salades, zoals tonijnsla, krabsla,...)
Dessert
Af en toe bij het relaxen in de zetel nog een yoghurtje of ijsje
-Tussendoor: 2.5-4l water
Daarbij train ik 2x in de week voetbaltraining, de zaterdag wedstrijd en probeer ik 2-3x in de week naar de fitness te gaan krachttrainen.
Na deze trainingen nuttig ik wel niets meer of een potje magere yoghurt zoals bij het ontbijt.
Wat is nu de sleutel om het vet te verliezen en de spieren te laten groeien!?
Alvast bedankt voor de goeie uitleg!
Grtzzz
Nu weeg ik 85kg met een vetgehalte van 17-18% en is er niets te zien van spieren.
Vroeger tijdens mijn competitiejaren motorcross gewicht van 77-78kg en vetgehalte van 10-11% was er een heel klein beetje te zien maar niet om naar huis te schrijven.
Dus er moet wel iets mis zijn in mijn voedingsschema, maar wat, zelf ben ik nogal een groentje op het voedingsvlak dus graag hoor ik jullie meningen!
Hierbij een gemiddeld dagelijks voedingsschema, zit elke dag wel rond die eetgewoonten!
’s Ochtends
1 Yoghurt danone nutriday
1actimel
1yakult light
1Boterham met choco of honing of 45gr muesli(vitalinea) met 100ml halfvolle melk
-10u: Stuk fruit meestal banaan of niets
’s Middags of ’s avonds
2-3stukken aardappel, groenten en 1-2stukken vlees (varieert naargelang wat er klaargemaakt word)
2-3stukken fruit voor de maaltijd.
-15u: Stuk fruit of koek of iets zoets
’s Middags of ’s avonds
4-5sneden brood met normaal beleg (kaas of salades, zoals tonijnsla, krabsla,...)
Dessert
Af en toe bij het relaxen in de zetel nog een yoghurtje of ijsje
-Tussendoor: 2.5-4l water
Daarbij train ik 2x in de week voetbaltraining, de zaterdag wedstrijd en probeer ik 2-3x in de week naar de fitness te gaan krachttrainen.
Na deze trainingen nuttig ik wel niets meer of een potje magere yoghurt zoals bij het ontbijt.
Wat is nu de sleutel om het vet te verliezen en de spieren te laten groeien!?
Alvast bedankt voor de goeie uitleg!
Grtzzz
Comment