Originally posted by Sodaar
View Post
Geen broodjes bapao, maar echt voedsel!
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View Postah gut, dus je bent ook nog te dom om te kunnen bedenken dat iedereen kan deelnemen aan een openbaar topic? Dat beloofd dan veel goeds
Comment
-
Originally posted by cage View Post
Originally posted by Sodaar View PostIk had ook niet gevraagd of JIJ mee wild deelnemen aan deze discussie.
Dan ben ik ook zwaar in gebreke gebleven, het spijt me.
Ik heb echt oprecht gedacht al die tijd dat je je op een forum je in een discussie mocht mengen, zomaar, zonder vragen of toestemming.
Heb ik dat toch altijd fout gehad, zeg!
En het is "wilt".Last edited by Beaudien; 24-08-2011, 10:07."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostMoeten mensen maar normaal doen, dan ben ik een hele vriendelijke jongen.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postmet alle respect. je bedoeld het mss wel goed, maar na het bapao dieet en meer van zulke fratsen kan je het ze ook niet kwalijk nemen. vooral als je dan weer met vergelijkbare theorieën en ideeën komt. spierpijn is geen indicatie voor een juiste training of gegarandeerde groei.
En spierpijn is wel een indicatie voor een juiste training, want dat betekend dat je de spier hebt uitgeput, en daar gaat het om. Jij denkt dat je groeit als je geen spierpijn hebt?
Ik wil heus niet een bet weter zijn, echt niet. Maar wat ik zeg is naar mijn ervaring allemaal waar en ik train met grote jongens zoals Joop Kasteel en die bevestigen mijn verhaal. Sterker nog van hun is het afkomstig. (naast de broodjes hagelslag en broodjes bapao dan)
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostBen je in werkelijkheid net zo knap als op de foto? Of ben je weer net zo knap vervelend als voorgaande jaren met je commentaar?
- De desbetreffende dame uit de foto vind ik dermate leuk, dat ik het als icoon heb.
- Mijn opmerking was totaal niet offensief, dus ik begrijp je reactie niet. Het was echter een constatering dat de meningen hier erg uiteen lopen, thans een oneindige discussie.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostTja, je hebt nu eenmaal niet allemaal je looks mee.
O, was dat de bedoeling dan? Sorry, dat wist ik niet.
Dan ben ik ook zwaar in gebreke gebleven, het spijt me.
Ik heb echt oprecht gedacht al die tijd dat je je op een forum je in een discussie mocht mengen, zomaar, zonder vragen of toestemming.
Heb ik dat toch altijd fout gehad, zeg!
En het is "wilt".
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostJij denkt dat je groeit als je geen spierpijn hebt?
Groeien doe je niet tijdens je training, maar tijdens je herstel.
En no offence, maar met zo'n voedingsschema (en ik heb het niet over je broodjes bapao maar over je schema op pg1) kan je niet optimaal herstellen imo...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View Post- Voorgaande jaren? Check mijn join datum.
- De desbetreffende dame uit de foto vind ik dermate leuk, dat ik het als icoon heb.
- Mijn opmerking was totaal niet offensief, dus ik begrijp je reactie niet. Het was echter een constatering dat de meningen hier erg uiteen lopen, thans een oneindige discussie.
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostTuurlijk kan je groeien zonder elke training spierpijn te hebben, mss zelfs beter als met spierpijn, want je herstel is beter..
Groeien doe je niet tijdens je training, maar tijdens je herstel.
En no offence, maar met zo'n voedingsschema (en ik heb het niet over je broodjes bapao maar over je schema op pg1) kan je niet optimaal herstellen imo...
Ja, weet ik, tijdens de training is alleen spierafbraak, en tijdens rust herstel.
Wat is jou juiste voeding dan?
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostZolang je aan het afkraken bent, mag je van mij verdwijnen. En over uiterlijk gesproken, daarom laat je je gezicht niet zien op je afbeelding, want bij voorbaat schrikt men al van dat gedrochtelijke gezicht. Ik kan er nog wat aan doen, bij jou valt niks meer te redden. En als je zo nodig mij uit wilt dagen, prima! Maar niet op dit forum.
Whahaha, ik durf gewoon niet in de spiegel te kijken ventje, zo gedrochtelijk is mijn gezicht en inderdaad, geen redden meer aan.
Lawaai-papegaaitje. Schreeuw maar lekker door. Praatjes en kapsones heb je in elk geval genoeg."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostWat is jou juiste voeding dan?
Denk dat je mss aan 160gr eiwit komt op eerste zicht, en je bent toch een aardig grote kerel precies dus mag wel stuk meer hebben... Om over vetten nog maar te zwijgen...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostWhahaha, ik durf gewoon niet in de spiegel te kijken ventje, zo gedrochtelijk is mijn gezicht en inderdaad, geen redden meer aan.
Lawaai-papegaaitje. Schreeuw maar lekker door. Praatjes en kapsones heb je in elk geval genoeg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment