Originally posted by Sodaar
View Post
Geen broodjes bapao, maar echt voedsel!
Collapse
X
-
Originally posted by Triple Aces View PostMeer eiwitten, meer vetten en weinig suikers (dus zeker geen hagelslag).
Denk dat je mss aan 160gr eiwit komt op eerste zicht, en je bent toch een aardig grote kerel precies dus mag wel stuk meer hebben... Om over vetten nog maar te zwijgen...
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostIk krijg per dag gemiddeld 250 gram eiwitten binnen ongeveer. Over de hele dag verspreid dan hé. En koolydraten kan ik ook uitrekenen, dat is ongeveer 350 per dag vetten zit rond de 20 waarvan verzadigd 10
8boterhammen: verwaarloosbaar, mss 10g
schep 20g
pasta plus kipfilet: geen idee van hoev maar meeste kipfilets zijn 150-200gr: 30-40
schep 20
6x5gr van een ei 30
pot kwark 50
160 a 170 dus, bovendien niet echt mooi verdeeld
20gr vet = veel te weinig, en dat zou je toch moeten weten, MINSTENS 1gr per kg bwRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostVetten zit rond de 20 waarvan verzadigd 10
Beter ga je wat stickies lezen enzo want je mist echt wat basisprincipesBOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostAls die jongen zich lekker voelt bij wat hij nu doet is dat toch prima.
Sinds 2008 had hij veel meer resultaat kunnen bereiken, laat dat duidelijk zijn.
Tis maar wat je er voor over hebt en hoe snel je wil gaan.BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostKennis en structuur zou ik zonder na te denken inruilen voor betere genen en meer testosteron.
Al vind ik de materie gewoon erg interessant.
@ Topicstarter: Best een goed fysiek wel, groter dan gemiddeld Bodynet. Wel jammer dat je je zo op de kast laat jagen door de andere members.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostZolang je aan het afkraken bent, mag je van mij verdwijnen. En over uiterlijk gesproken, daarom laat je je gezicht niet zien op je afbeelding, want bij voorbaat schrikt men al van dat gedrochtelijke gezicht. Ik kan er nog wat aan doen, bij jou valt niks meer te redden. En als je zo nodig mij uit wilt dagen, prima! Maar niet op dit forum.
Denk je niet dat je wat serieuzer genomen zou worden als jij je formulering zou aanpassen? Dat modder gooien is nergens voor nodig.
Het is leuk dat je een andere kijk op voeding en training hebt, ieder fora zou saai zijn als het dezelfde meningen zou hebben. Maar ieder fora is ook nutteloos als je nergens voor open staat. Dan kan je beter je eigen collum beginnen (en afwachten of het wel gelezen wordt). Het is dat je hier al veel vaker bent geweest, anders had ik het echt voor een troll topic aangezien.
Comment
-
Snap ook niet wat iedereen zo zit te janken. Als het voor hem werkt dan is het goed toch?
Ik eet zelf ook elke dag 1 boterham met hagelslag omdat ik het lekker vind, gaat echt niets uitmaken op je spierverlies/winst. Als je wil cutten naar 6 % dan moet je het laten. Maar gewoon trainen voor spierwinst dan is hagelslag echt niet erg.
Dat hij te weinig eet is wel duidelijk en dat de verhoudingen niet optimaal zijn ook, maar zo janken om dat hij niet elke keer kipfilet eet maar hagelslag...
I thought to myself WTF!Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
het gaat niet om het janken, maar het gaat er om wat patricia zegt. TS zet hiet neer wat hij doet en wanneer hij kritiek krijgt is diegene maar dom, of niet welkom in de discussie. Oftewel hij staat nergens voor open. Moet ie zelf weten maar dat is zijn verlies.
wel al een aardig fysiek btw.
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostWeet je wat het probleem is met mensen die heel graag willen groeien. Die denken dat ze dingen niet meer mogen eten ivm met tegenprestatie op de sport, maar dat is natuurlijk onzin! Waarom? Omdat je juist die voedingstoffen (en hier hebben we natuurlijk over de suikers en vetten) die nodig hebben! Die we eigenlijk psychisch niet willen eten, omdat we bang zijn om vet te worden.
Als je getraind hebt, zijn je spieren kapot, ze moet herstellen en hebben voedingstoffen, dus ook suikers en vetten. Hoort allemaal bij het volledige plaatje om te groeien, want van alleen eiwitten en koolydraten red je het ook niet. Ik zeg ook niet dat je een bak hagelslag moet eten, alles met mate, zogezegd een normaal eetpatroon van de gemiddelde ongetrainde mensen.
En naast deze voeding, wel extra koolydraten en eiwitten eten, natuurlijk. Maar te veel is ook niet goed, want dat slaat zich op in energie en wanneer je dát niet verbrand ga je aankomen in vetpercentage.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostD8 dat ik een topic gelezen te hebben waarin dat helemaal geen indicaties zijnI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment