Originally posted by lucky_luc
View Post
Geen broodjes bapao, maar echt voedsel!
Collapse
X
-
Originally posted by Mushrambo View PostMaar kan je uitleggen waarom je 8 broodjes met hagelslag at? Wat voor voordelen dat zou hebben in jouw ogen?
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostMaar even op die broodjes bapao en boterhammen met hagelslag terug te komen. Ik eet geen broodjes meer en ja, in de ochtend nu wel boterhammen met hagelslag. Daarnaast eet ik gewoon goed. Denken jullie dat ik al die jaren op de broodjes bapoa heb geleefd, want zo, n gevoel krijg ik?keep the focus going!
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDit meneer is een troll.
On-topic: er zijn zelfs op wetenschappelijk gebied heel veel verschillende meningen over sportvoeding. Sommigen zeggen dat de juiste voeding alles is, anderen vinden weer dat het effect van voeding nihil is. Het belangrijkste vind ik nog wel hoe het voor de persoon in kwestie werkt. Ben dus erg benieuwd naar de progressie van TS, ik ga je volgenStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by rensko View Postimo zijn er gewoon teveel mensen die mierenneuken over voeding. Met keihard trainen, altijd consequent doorgaan, een voeding waar wat eiwit inzit en voldoende rust word je uiteindelijk ook best groot. Tuurlijk is het niet optimaal, maar mensen doen vaak alsof je van krachttraining zonder perfect uitgebalanceerd voedingsschema haast achteruit gaat.. Dat is gewoon de grootste onzin imo, je kunt met hard trainen veel bereiken, en natuurlijk ga je harder als je een perfect voedingsschema hebt, maar het is niet noodzakelijk om sterker te worden en wat massa aan te zetten.
Bovendien speelt aanleg wel degelijk een (grote) rol. Ik sport samen met een paar maten, waarvan er ook 1tje goed op zijn voeding let, maar ik groei stukken harder terwijl ik al maandenlang niet/nauwelijks op mijn eten let.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostOn-topic: er zijn zelfs op wetenschappelijk gebied heel veel verschillende meningen over sportvoeding. Sommigen zeggen dat de juiste voeding alles is, anderen vinden weer dat het effect van voeding nihil is. Het belangrijkste vind ik nog wel hoe het voor de persoon in kwestie werkt. Ben dus erg benieuwd naar de progressie van TS, ik ga je volgen
Ja Sodaar, waarom ga je geen log bijhouden? Lijkt mij ook wel interessant.
Comment
-
Originally posted by xBrian View Postlijkt dat je gezicht witter is dan je lichaam, daarom.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment