Geen broodjes bapao, maar echt voedsel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sodaar View Post
    Bij mij ook, dat probeer ik ook te zeggen. En dat het geen kwaad kan voor je prestaties op de sportschool, of je lichaam. Tenzij je zo, n traaaaaage stofwisseling hebt.
    Dat is niet wat ik zeg, ik deel jouw mening totaal niet.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
      Dat is niet wat ik zeg, ik deel jouw mening totaal niet.
      Vraag ik ook niet

Comment

• Jeetje, ik proef wat lange tenen en overgevoeligheid hier

Anyway, goede fysiek. Ben het er ook mee eens dat iedereen moet eten hoe hij/zij wil, als je maar begrijpt welke impact het heeft op je lichaam en progressie. Voor mij is het een sport en geen beroep en ik probeer iedere dag aan mijn E-K-V: 30%-50%-20% te komen. Maar de manier waarop verschilt iedere dag omdat ik elke dag iets anders eet. Ik kan voor mezelf niet zeggen dat ik echt clean bulk, maar dat vind ik niet erg.
        Train hard or go hormone

Comment

• Overigens (net even een oud topic van Sodaar gelezen), de statement dat metabolisme ontzettend veel varieert van persoon van persoon valt ook wel weer mee. Akkoord, er zijn verschillen door leeftijd, spiermassa, etc., maar metabolisme verloopt gewoon volgens vaste wetten. Iedere persoon neemt op dezelfde manier zijn eiwitten op, maakt op dezelfde manier ATP aan enzovoort.
          Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
            Overigens (net even een oud topic van Sodaar gelezen), de statement dat metabolisme ontzettend veel varieert van persoon van persoon valt ook wel weer mee. Akkoord, er zijn verschillen door leeftijd, spiermassa, etc., maar metabolisme verloopt gewoon volgens vaste wetten. Iedere persoon neemt op dezelfde manier zijn eiwitten op, maakt op dezelfde manier ATP aan enzovoort.
            de processen waarin dit gebeurt zijn het zelfde maar de snelheid waarmee dit gebeurt is wel degelijk grote verschillen tussen personen.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
              de processen waarin dit gebeurt zijn het zelfde maar de snelheid waarmee dit gebeurt is wel degelijk grote verschillen tussen personen.
              Mja, ik bedoel eigenlijk te zeggen dat wanneer je corrigeert voor lean body mass, geslacht en dergelijke, je niet zoveel van elkaar verschilt. De enzym reacties zullen heus wel iets verschillen, maar dat zal weinig zijn. Vandaar dat die formules in de voedingsschema's een aardige benadering zijn.
              Train hard or go hormone

Comment

Bij mij ook, dat probeer ik ook te zeggen. En dat het geen kwaad kan voor je prestaties op de sportschool, of je lichaam. Tenzij je zo, n traaaaaage stofwisseling hebt.
                Natuurlijk kan dat is geen kwaad, doe ik ook wel is een boterham met choco ofzo... Maar jij eet alle dagen 8 boterhammen met hagelslag. Dat is niet eens een keer iets eten omdat het lekker is.... Daarnaast heeft hagelslag echt nutteloze voedingswaarden waar je dus niets mee bent... Je theorie klopt gewoon niet, je schema evenmin en is echt waardeloos te noemen....

Comment

Ik probeer gewoon serieus genomen te worden, maar als mensen denken dat ik onzin uit kraam, moeten ze dat zelf weten. Ik weet echt wel waar ik het over heb. En ik wil de wijsneus niet uithangen en adviezen zijn ook altijd welkom, maar ik heb een bepaalde denkwijze hoe iets moet omdat het bij mij zo werk + dat ik ervaren bodybuilders heb gesproken, veel gelezen. Zelf nagedacht over dingen. Maatgoed....
                  Ik neem je ook serieus kerel. Je hebt best een goed fysiek, dus zult wel ergens iets goed doen niet waar?

Verder is het een zinloze discussie, als je graag hagelslag wil eten en je groeit erop, wat doet het er dan toe. Het is alleen wel grappig dat als iemand als Rob S. op DBB zegt dat hij 6 boterhammen met stroop eet, iedereen dat dan stoer vind en ook gaat doen. Doet iemand die iets minder groot is dan hem ook zoiets, dan word hij afgeblaft.

Welkom op internet.
                  Last edited by Milestone; 24-08-2011, 20:45.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• nog even over dat chocolade verhaal, volgens mij is Moser Roth van de aldi de beste chocolade, de puur variant danwel. Deze heeft volgens mij tussen de 70 en 85 % cacao en praktisch geen suiker

ik vind het niet te vreten maar wellicht voor de chocolade verslaafden een tamelijk verantwoorde junk?

Comment

• @ Sodaar

Doe waar jij je het beste bij voelt!
                      Lengte: 190 cm
                      Gewicht: 87 kilo
                      Vet: 8%

Comment

• Originally posted by STED View Post
                        ik vind het niet te vreten maar wellicht voor de chocolade verslaafden een tamelijk verantwoorde junk?
                        Je hebt er een van Cote d'Or, 86% cacao, 19 gram KH.

Gewoon eten of omsmelten met melk en genieten

Comment

• hey sodaar wat raadt je aan bapao kip of rundvlees? Die bapao kip-sate vertrouw ik niet zo man want sate is niet goed lijkt me voor massa
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Geweldig sommige mensen op dit forum
                            Building to a better me

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              hey sodaar wat raadt je aan bapao kip of rundvlees? Die bapao kip-sate vertrouw ik niet zo man want sate is niet goed lijkt me voor massa
                              Ik raad je aan om niks meer te eten in jouw geval, dan houd je te minsten in loop van dat je mond dicht??????.........

(ik ga wel voor de boterhammen met hagelslag)

Comment

Ik raad je aan om niks meer te eten in jouw geval, dan houd je te minsten in loop van dat je mond dicht??????.........

Ik begrijp werkelijk waar geen bapao van die zin !
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X