Geen broodjes bapao, maar echt voedsel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milestone View Post
    + 1000
    Al vind ik de materie gewoon erg interessant.

@ Topicstarter: Best een goed fysiek wel, groter dan gemiddeld Bodynet. Wel jammer dat je je zo op de kast laat jagen door de andere members.
    Ik probeer gewoon serieus genomen te worden, maar als mensen denken dat ik onzin uit kraam, moeten ze dat zelf weten. Ik weet echt wel waar ik het over heb. En ik wil de wijsneus niet uithangen en adviezen zijn ook altijd welkom, maar ik heb een bepaalde denkwijze hoe iets moet omdat het bij mij zo werk + dat ik ervaren bodybuilders heb gesproken, veel gelezen. Zelf nagedacht over dingen. Maatgoed....

Comment

Bij deze dan mijn excuses hiervoor.

Comment

Originally posted by Milestone View Post
        Al vind ik de materie gewoon erg interessant.
        Mee eens.

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
          Ik probeer gewoon serieus genomen te worden, maar als mensen denken dat ik onzin uit kraam, moeten ze dat zelf weten. Ik weet echt wel waar ik het over heb. En ik wil de wijsneus niet uithangen en adviezen zijn ook altijd welkom, maar ik heb een bepaalde denkwijze hoe iets moet omdat het bij mij zo werk + dat ik ervaren bodybuilders heb gesproken, veel gelezen. Zelf nagedacht over dingen. Maatgoed....
          moeilijk om je serieus te nemen wanneer al je posts tegenstrijdig zijn aan elkaar...

Comment

natural? no way met zo'n instelling!

just my 2 cents

Comment

Waarom zeg je dit hele topic dat je niet de wijsneus / betweter uit wilt hangen, en dat dan vervolgens toch de hele tijd doen. Als je nergens voor open staat dan moet je geen topic openen maat.

En dit voedingschema is natuurlijk 3x niks en als je echt zo veel weet en echt zo met je bbpro's gepraat heb. Dan heb je net als nu alleen maar naar jezelf geluisterd en helemaal niet opengestaan of geluisterd naar wat zij zeggen.

Broodje hagelslag in de ochtend omdat je lichaam dat nodig heeft na training die in de middag plaats vind...... Je lult jezelf non stop klem en zoekt alleen maar naar bevestiging van je eigen denkwijze, dus lees wat sticky's want je weet de stof alleen niet hoe je het toe moet passen.

Je kan de naam van dit topic ook veranderen want hagelslag noem ik geen echt goed voedsel. Verder zeg je ook dat pure hagelslag goed voor je is; geef mij maar een paar bronnen waaruit dit blijkt elke ochtend hagelslag, met doeleinde van bb.
              Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
                Waarom zeg je dit hele topic dat je niet de wijsneus / betweter uit wilt hangen, en dat dan vervolgens toch de hele tijd doen. Als je nergens voor open staat dan moet je geen topic openen maat.

En dit voedingschema is natuurlijk 3x niks en als je echt zo veel weet en echt zo met je bbpro's gepraat heb. Dan heb je net als nu alleen maar naar jezelf geluisterd en helemaal niet opengestaan of geluisterd naar wat zij zeggen.

Broodje hagelslag in de ochtend omdat je lichaam dat nodig heeft na training die in de middag plaats vind...... Je lult jezelf non stop klem en zoekt alleen maar naar bevestiging van je eigen denkwijze, dus lees wat sticky's want je weet de stof alleen niet hoe je het toe moet passen.

Je kan de naam van dit topic ook veranderen want hagelslag noem ik geen echt goed voedsel. Verder zeg je ook dat pure hagelslag goed voor je is; geef mij maar een paar bronnen waaruit dit blijkt elke ochtend hagelslag, met doeleinde van bb.
                O.a. dat hagelslag stress vermijd. Er zitten bepaalde stoffen in die goed voor je zijn, uh... google zelf even

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                  O.a. dat hagelslag stress vermijd. Er zitten bepaalde stoffen in die goed voor je zijn, uh... google zelf even
                  8 boterhammen met pure hagelslag alleen omdat je dan stress vermijd, doe me een lol en wees niet zo eigenwijs. Google jij het maar ik weet zeker dat je niks vind.
                  Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
                    8 boterhammen met pure hagelslag alleen omdat je dan stress vermijd, doe me een lol en wees niet zo eigenwijs. Google jij het maar ik weet zeker dat je niks vind.
                    Zitten antioxidanten in ook.

Maar inderdaad we raken van de discussie af, want ik had het erover dat het niet zo veel kwaad kan om als sporter een broodje hagelslag te eten. Teminste zo ben ik begonnen. Tuurlijk, een dieet is goed, maar om je een keer iets zoets te eten maakt geen enkel verschil, teminste niet bij mij. Snapje?

Comment

• Originally posted by costina View Post
                      Pure chocolade is inderdaad goed voor je...

Niet teveel natuurlijk , maar het heeft gezonde bijwerkingen...

Geldt wel voor PUUR en niet voor melk of witte chocolade!!!!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                        Pure chocolade is inderdaad goed voor je...

Niet teveel natuurlijk , maar het heeft gezonde bijwerkingen...

Geldt wel voor PUUR en niet voor melk of witte chocolade!!!!
                        Ja, daar had ik het over, pure hagelslag. Ik heb teminste gelezen én gehoord dat het een positieve werking heeft.

Comment

• Originally posted by Sodaar View Post
                          Ja, daar had ik het over, pure hagelslag. Ik heb teminste gelezen én gehoord dat het een positieve werking heeft.
                          pure hagelslag zit maar iets van 22% cacoa in de rest is suiker. in melk hagelslag zit iets van 14%
                          pure chocolade moet minimaal 70% zijn wil je daar je voordeel mee doen.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                            pure hagelslag zit maar iets van 22% cacoa in de rest is suiker. in melk hagelslag zit iets van 14%
                            Nou, dan eet ik voortaan pure cacoa. Eet jij wel is hagelslag?

Comment

• Deze discussie lijkt verdomd veel op de eeuwige alcohol discussie.
                              Altijd hetzelfde argument: dat er ook grote kerels zijn die whiskey drinken. Dat wil alleen niet zeggen dat je daardoor ook beter groeit. Hiero precies hetzelfde verhaal

Originally posted by maar7en8 View Post
                              Volgens mij haalt de gemiddelde pure chocolade dat niet eens? Want meestal staat het percentage er niet eens op, dat is vast niet voor niets...

En dan nog, hoeveel moet je wel niet van eten om er je voordeel uit te halen?
                              Chocolade is (in mijn ogen) iets wat je eet omdat je het lekker vindt, niet vanwege de geweldige voedingswaarden.
                              Last edited by Patricia86; 24-08-2011, 19:09.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                                Deze discussie lijkt verdomd veel op de eeuwige alcohol discussie.
                                Altijd hetzelfde argument: dat er ook grote kerels zijn die whiskey drinken. Dat wil alleen niet zeggen dat je daardoor ook beter groeit. Hiero precies hetzelfde verhaal

Volgens mij haalt de gemiddelde pure chocolade dat niet eens? Want meestal staat het percentage er niet eens op, dat is vast niet voor niets...

En dan nog, hoeveel moet je wel niet van eten om er je voordeel uit te halen?
                                Chocolade is (in mijn ogen) iets wat je eet omdat je het lekker vindt, niet vanwege de geweldige voedingswaarden.
                                Bij mij ook, dat probeer ik ook te zeggen. En dat het geen kwaad kan voor je prestaties op de sportschool, of je lichaam. Tenzij je zo, n traaaaaage stofwisseling hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X