Originally posted by Viranelly
View Post
eierkoek
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostLekker rebels, zit je ook in de optocht met viranelly en karwan (no offense)
Jij gaat trouwens wel lekker in je nieuwe log zie ik !
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostIIFYM a.k.a. the truthI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by hellstacker View Postniks mis met eierkoeken
als je wilt groeien,gewoon vreten als tussendoorI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Het bevat amper vetten, dus is het geschikt om in het begin van de carbload te plaatsen.
En icm andere lage GI producten is het prima te eten. Wat te denken van een eierkoek als toetje na een groot omlet?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostHet bevat amper vetten, dus is het geschikt om in het begin van de carbload te plaatsen.
En icm andere lage GI producten is het prima te eten. Wat te denken van een eierkoek als toetje na een groot omlet?
Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen aan het doorslaan wat betreft 'als je je macro's maar haalt'. Maar ik ben geloof ik niet de enige die het al opgevallen is.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostWat denk je van een stapel eierkoeken in combinatie met 2 potten haricot verts en 1 a 1,5 bakje kwark? Die bonen vertragen de eierkoeken, de kwark vertraagd ze ook nog eens. Denk wel dat dit een post WO maaltijd moet zijn, want deze maaltijd nemen voordat je gaat slapen gaat er bij mij niet in. Flink wat (snelle) suikers tijdens je slaap is verre van optimaal.
Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen aan het doorslaan wat betreft 'als je je macro's maar haalt'. Maar ik ben geloof ik niet de enige die het al opgevallen is.
maar zoals alle andere hypes zal ook deze weer overwaaien“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostWat denk je van een stapel eierkoeken in combinatie met 2 potten haricot verts en 1 a 1,5 bakje kwark? Die bonen vertragen de eierkoeken, de kwark vertraagd ze ook nog eens. Denk wel dat dit een post WO maaltijd moet zijn, want deze maaltijd nemen voordat je gaat slapen gaat er bij mij niet in. Flink wat (snelle) suikers tijdens je slaap is verre van optimaal.
Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen aan het doorslaan wat betreft 'als je je macro's maar haalt'. Maar ik ben geloof ik niet de enige die het al opgevallen is.
En wat betreft je maaltijd: het lijkt me meer een maaltijd die je vóór je training eet. (Hoewel, mij zou het eigenlijk ook aan mijn reet roesten, zolang het maar YMF.)
Maar nogmaals, het is maar net hoe serieus je het neemt. Als je naast trainen er nog een leven op na wilt houden, is IFYM wel een goede oplossing.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postja maar of ik nou een bak rijst nu eet of een bak ben jerry. Ik leef er niet minder op? Ik doe gewoon mijn ding en ga gwn savonds chillen.
En verder is het meer zo dat ik bijvoorbeeld niet ga zitten huilen om een frikandel, of een lekkere gepaneerde kip met frietjes en een stapel bonen erbij als avondeten.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment