eierkoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    IIFYM a.k.a. the truth
    Aka promoter

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Lekker rebels, zit je ook in de optocht met viranelly en karwan (no offense)
      Haha IIFYM neemt over, nee maar eierkoeken met pindakaas eet ik al zo lang dat ik het gewoon niet wil laten. Vroeger altijd woensdagmiddag eierkoekenmiddag. En snelle/langzame carbs + vetten heeft nog nooit gekke dingen bij mij gedaan, volkoren boterhammen met een dikke lag pindakaas + chocopasta of een halve liter vanille vla na spaghetti.

Jij gaat trouwens wel lekker in je nieuwe log zie ik !

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        IIFYM a.k.a. the truth
        Nou, beelden van religieuze fanatici verschenen voor de geest na het lezen van die frase.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

niks mis met eierkoeken
          als je wilt groeien,gewoon vreten als tussendoor

Comment

Hoe kan koek nou in je schema passen.. Geen suikertroep eten.

@wilco past een big mac ook in mijn schema?

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
              Eierkoek is sowieso niet aan te raden als spieropbouwende voeding als je jezelf dat afvroeg.

Deze had ik niet gezien;p

Comment

Originally posted by hellstacker View Post
                niks mis met eierkoeken
                als je wilt groeien,gewoon vreten als tussendoor
                Houd toch op met dat domme gekakel.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Lekker rebels, zit je ook in de optocht met viranelly en karwan (no offense)
                  +1 Haha lol

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Houd toch op met dat domme gekakel.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het bevat amper vetten, dus is het geschikt om in het begin van de carbload te plaatsen.

En icm andere lage GI producten is het prima te eten. Wat te denken van een eierkoek als toetje na een groot omlet?
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                        Het bevat amper vetten, dus is het geschikt om in het begin van de carbload te plaatsen.

En icm andere lage GI producten is het prima te eten. Wat te denken van een eierkoek als toetje na een groot omlet?
                        Wat denk je van een stapel eierkoeken in combinatie met 2 potten haricot verts en 1 a 1,5 bakje kwark? Die bonen vertragen de eierkoeken, de kwark vertraagd ze ook nog eens. Denk wel dat dit een post WO maaltijd moet zijn, want deze maaltijd nemen voordat je gaat slapen gaat er bij mij niet in. Flink wat (snelle) suikers tijdens je slaap is verre van optimaal.

Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen aan het doorslaan wat betreft 'als je je macro's maar haalt'. Maar ik ben geloof ik niet de enige die het al opgevallen is.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                          Wat denk je van een stapel eierkoeken in combinatie met 2 potten haricot verts en 1 a 1,5 bakje kwark? Die bonen vertragen de eierkoeken, de kwark vertraagd ze ook nog eens. Denk wel dat dit een post WO maaltijd moet zijn, want deze maaltijd nemen voordat je gaat slapen gaat er bij mij niet in. Flink wat (snelle) suikers tijdens je slaap is verre van optimaal.

Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen aan het doorslaan wat betreft 'als je je macro's maar haalt'. Maar ik ben geloof ik niet de enige die het al opgevallen is.
                          klopt, het wordt een hype,
                          maar zoals alle andere hypes zal ook deze weer overwaaien
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Milestone View Post

IFYM begint idd een hype te worden, en deels hebben ze ook gelijk. Ik nuanceer het echter wat door te beweren dat, zolang de GI en de hoeveelheid fructuse laag blijft, je inderdaad wel wat kunt aankloten. Op die manier is het hele bodyuilden ook veel leuker om te doen, want soms heb ik het idee dat er hier mensen zitten met een dwangneurose.

En wat betreft je maaltijd: het lijkt me meer een maaltijd die je vóór je training eet. (Hoewel, mij zou het eigenlijk ook aan mijn reet roesten, zolang het maar YMF.)

Maar nogmaals, het is maar net hoe serieus je het neemt. Als je naast trainen er nog een leven op na wilt houden, is IFYM wel een goede oplossing.

Comment

ja maar of ik nou een bak rijst nu eet of een bak ben jerry. Ik leef er niet minder op? Ik doe gewoon mijn ding en ga gwn savonds chillen.

Comment

ja maar of ik nou een bak rijst nu eet of een bak ben jerry. Ik leef er niet minder op? Ik doe gewoon mijn ding en ga gwn savonds chillen.
                                Dat zou ik inderdaad hetzelfde doen als jou. Wat doe je als je gezellig op de verjaardag van je favoriete (of enige) oma bent, en ze heeft speciaal voor jou die lekkere taart gebakken, omdat ze weet dat je die graag wilt? Dán zou ik toch lekker cheaten.

En verder is het meer zo dat ik bijvoorbeeld niet ga zitten huilen om een frikandel, of een lekkere gepaneerde kip met frietjes en een stapel bonen erbij als avondeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X