Goede pre-maaltijd Vs Pre-workout sup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede pre-maaltijd Vs Pre-workout sup

Wat zijn jullie voorkeuren en waarom
    Een goede eiwit- en koolhydratenrijke voeding voor de training of de pre-workout sups zoals no-explode, noxipro etc..

Of allebei kan ook

Lijkt me een "no-brainer"...

Maaltijd natuurlijk.. van een pre-workout supp groei je niet.. van goede voeding wel..

Een pre-workout supp gebruik je om net even wat meer uit je trainingen te halen of als je niet al teveel energie hebt na een lange dag zwaar werken ofzo.. Dan kan het je net even dat beetje extra geven..

Maar als je het tegenover een goede maaltijd zet kies ik 10 van de 10 keer die goede maaltijd..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Lijkt me een "no-brainer"...

Maaltijd natuurlijk.. van een pre-workout supp groei je niet.. van goede voeding wel..

Een pre-workout supp gebruik je om net even wat meer uit je trainingen te halen of als je niet al teveel energie hebt na een lange dag zwaar werken ofzo.. Dan kan het je net even dat beetje extra geven..

Maar als je het tegenover een goede maaltijd zet kies ik 10 van de 10 keer die goede maaltijd..

Yep, met goede voeding en hoog genoeg in je eiwitten en vetten zitten en natuurlijk de gezonde dosis motivatie heb je geen pre workout supps nodig.
      Als je supps nodig hebt om te motiveren........klopt niet helemaal.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

De beste maaltijd voor trainen heb ik mij laten vertellen is vis omdat vis snel verteerd en dus snel beschikbaar is tijdens en net na het trainen....je kan ook shake in de plaats nemen.

Comment

koffie

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            koffie
            Ik drink ook altijd een kop koffie voor het trainen.
            Je hebt dan net iets meer energie..

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              koffie
              vraagje tussendoor;
              als je creatine gebruikt blijkt het toch zo te zijn dat koffie dat juist afbreekt?

Comment

Ik raad ook aan net als de rest een goeie maaltijd dit is zeer belangrijk voor de spier groei!

Maar een pre workout naast een goeie maaltijd is ook zeker aan te raden dan haal je namelijk net iets
                Met uit je lichaam!

Een aanrader is hyper fx die had ik zelf bestelt bij Sportvoeding en kleding
                Ik merkte. Met hyper fx gelijk verschil!

Gr alex

Comment

epic bumb!
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X