Chocolade melk tijdens trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chocolade melk tijdens trainen

Hallo,

Ik drink onder het trainen altijd water, voor het trainen een banaan en na het trainen neem ik 30 gram dextrose (drijvensuiker zonnatura). Ik las dat het goed is om koolhydraten te nemen tijdens het trainen, dus wil misschien wel beginnen met het nemen van chocolademelk tijdens het trainen.
    Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Zelf gemaakte chocomelk of uit pak? Magere of halfvolle melk?

Mijn doel is voornamelijk massa. Ik train 3x per week.

Bijvoorbaad dank.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Daar heb ik ervaring mee, deed ik tot voor kort altijd. Werd me door zowat iedereen afgeraden maar ik ging er goed op. Vooral in de bulk kan het wel (ik dronk meestal een hele liter halfvolle chocomel, dat is meer dan 100g suiker, eigenlijk veel te veel achteraf).

Als het je niet boeit om kans te hebben op extra onnodig vet, en veel van chocomel houdt zou ik het doen, het geeft wel energie onder het trainen en is lekker imo . Echter is het verre van ideaal en past het niet in een echt bb dieet.

Comment

Hangt per persoon af he

die Gleke eet dacht ik 500+ KH op een dag en ziet er goed droog uit.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        Hangt per persoon af he

die Gleke eet dacht ik 500+ KH op een dag en ziet er goed droog uit.
        Ik eet ook +500, en ben aan het bulken, maar kom nog niks aan. Wil dus misschien nog wat meer boven mijn behoefte gaan eten.. Dus voor mij zou het wel handig zijn. Maar het geeft alleen maar energie voor de training, en heeft verder niet meer functies?

Comment

In mijn ervaring groei je er niet harder door, heb het maar een maandje gedaan dus misschien ook te kort, wel meer energie tijdens training dat klopt.
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            In mijn ervaring groei je er niet harder door, heb het maar een maandje gedaan dus misschien ook te kort, wel meer energie tijdens training dat klopt.

Oke, maar de kans is groter dat je lichaamsvet toeneemt..

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              Ik eet ook +500, en ben aan het bulken, maar kom nog niks aan. Wil dus misschien nog wat meer boven mijn behoefte gaan eten.. Dus voor mij zou het wel handig zijn. Maar het geeft alleen maar energie voor de training, en heeft verder niet meer functies?
              Je Type II spiervezels groeien er sneller door + je zou meer vet verbranden (alhoewel dat dat niet significant vastgesteld was).
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                Cacao is ook goed voor vanalles en nog wat, zie onder andere: Cacao
                Als je een beetje een "hardgainer" bent is chocomel ideaal om makkelijk kcalorietjes naar binnen te werken, met een training heb je 800+kcal naar binnen gewerkt. Ook zit er redelijk wat eiwit in (35g per liter). Zoals al gezegd is, het is niet bepaald ideaal maar wel erg lekker en goed te hebben in de bulk.

Comment

Als chocolademelk niet zo lekker was, was het niet half zo populair geweest

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                    Cacao is ook goed voor vanalles en nog wat, zie onder andere: Cacao
                    Als je een beetje een "hardgainer" bent is chocomel ideaal om makkelijk kcalorietjes naar binnen te werken, met een training heb je 800+kcal naar binnen gewerkt. Ook zit er redelijk wat eiwit in (35g per liter). Zoals al gezegd is, het is niet bepaald ideaal maar wel erg lekker en goed te hebben in de bulk.
                    Oke, dankjewel.
                    Ik neem dan denk ik een halve liter ofzo, lekker en goed voor de bulk

Comment

ik meng altijd wat cacoapoeder (10gram) door me whey shake na het trainen, net echte chocomel maar zonder suiker en je krijgt wel de voordelen die cacoa met zich meebrengt
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Originally posted by maar7en8 View Post
                        ik meng altijd wat cacoapoeder (10gram) door me whey shake na het trainen, net echte chocomel maar zonder suiker en je krijgt wel de voordelen die cacoa met zich meebrengt
                        Zeer zeer slim, zal er eens om vragen in de supermarkt

mij lijkt het trouwens helemaal niet lekker om tijdens de training een hele liter chocomel weg te drinken

tijdens de training wil ik me absoluut niet opgeblazen voelen

Comment

chocomel word hem niet voor mij, hou het maar mooi bij een litertje water!
                          Nothing'ss Impossible -

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder View Post
                            Zeer zeer slim, zal er eens om vragen in de supermarkt
                            bij de AH staat het bij de koffiespullen.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X