Hallo allemaal,
Ik ben het laatste jaar erg hard aan het trainen om voller te worden. Daarbij let ik ook erg op wat ik allemaal eet. Maar de laatste tijd merk ik dat rond mijn buik/navel wat vet krijg. Ik had gelezen dat dit komt door teveel koolhydraten. Klopt dit?? Mijn borst armen en rug zijn erg goed gegroeid (al zeg ik het zelf) Ik ben erg benieuwd of mijn voedingschema goed is. Graag zou ik wat feedback willen of ik goed bezig ben of juist helemaal niet.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvg Rico
25 jaar
180
69 kilo
Ontbijt:
250 gram Yoghurt met muslie en whey
11:00 uur
Apel / banaan
brood met pindakaas, kaas kip of rookvlees
1300 uur
4 broodjes met kip/rookvlees/kalkoen
eiwit shake
1600 uur
avondeten
aardappelen met een biefstuk en groenten
of rijst met kip en groenten
na het trainen neem ik aminozuren en een broodje
als ik niet getraind heb neem ik voor het slapen nog een bakje kwark met whey erin.
Hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven.
Ik ben het laatste jaar erg hard aan het trainen om voller te worden. Daarbij let ik ook erg op wat ik allemaal eet. Maar de laatste tijd merk ik dat rond mijn buik/navel wat vet krijg. Ik had gelezen dat dit komt door teveel koolhydraten. Klopt dit?? Mijn borst armen en rug zijn erg goed gegroeid (al zeg ik het zelf) Ik ben erg benieuwd of mijn voedingschema goed is. Graag zou ik wat feedback willen of ik goed bezig ben of juist helemaal niet.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvg Rico
25 jaar
180
69 kilo
Ontbijt:
250 gram Yoghurt met muslie en whey
11:00 uur
Apel / banaan
brood met pindakaas, kaas kip of rookvlees
1300 uur
eiwit shake
1600 uur
avondeten
aardappelen met een biefstuk en groenten
of rijst met kip en groenten
na het trainen neem ik aminozuren en een broodje
als ik niet getraind heb neem ik voor het slapen nog een bakje kwark met whey erin.
Hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven.
Comment