Rijst vervangen voor Brinta/Havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rijst vervangen voor Brinta/Havermout

Even een vraag mbt tot voeding. In het verleden heb ik gemerkt dat ik veel vocht vasthoud door brood. Dus brood heb ik grotendeels al afgeschaft. Ik zit nu op zo'n 4 sneeen per dag. Het brood heb ik vervangen door zilvervliesrijst. Aangezien ik een onregelmatig studentenleven heb vind ik het vervelend om telkens de rijst te koken (heb geen diepvries) en mee te nemen. Zou ik misschien een dergelijke maaltijd kunnen vervangen door brinta/havermout met magere melk? Totaal geen bereidingstijd.. Ik weet het, het klinkt erg lui, maar is dit een goede vervanging?

Ik had laatst bij een bon uit mijn kerstpakket de keuze uit veel artikelen waaronder een rijstkoker. Heb dat ding genomen en is ideaal. Rijst erin, beetje water erbij, op de knop duwen en gewoon wachten Houdt de boel netjes warm als die klaar is en je hoeft er helemaal niet meer naar om te kijken.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik kook rijst voor meerdere dagen tegelijk. In een grote bak in de koelkast en eruit halen wat je nodig hebt.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Haha, kijk dat zijn al handige tips, maar eigenlijk vraag ik het ook, omdat ik de brinta/havermout gemixed met melk veel lekkerder vind dan de rijst.. Eigenlijk geeft brinta/havermout dezelfde complexe koolhydraten als zilvervlies rijst?

Comment

Ik eet sinds 3 weken geen brood meer en de rijst die ik binnen krijg is een avond maaltijd om de dag. Ene dag rijst andere dag aardappelen.
          Ik begin de dag met brinta en verder eet ik haver mout wat je op tig manieren koud klaar laan maken.
          Eerste week was wennen, voel me er nu erg goed bij.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X