Protein Intake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Ik denk dat Lyle Mc Donald beter zit met de eiwit behoefte, Ik ben nog steeds geen fan van Lyle, maar hij heeft wel een paar interessante uitspraken hier en daar.

Inferno, als je het niet eens bent met een auteur kan je het wellicht beter niet posten er zijn teveel mensen die alles dan voor waar aannemen, puur omdat het leuk geschreven is en daarmee vertrouwelijk overkomt. Nog steeds geloven ook teveel mensen dat je doodgaat aan meer dan 2 eieren per week.

dussss.....
    Zoals ik al zei, ik ben het grotendeels eens met hem. Wat hij zegt over enzym regulatie en dergelijke etc. klopt wel.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Ik vind de norm 3g per lichaamsgewicht niet correct. Sinds wanneer heeft vet energie nodig? Ik bereken zelf altijd 3g per vetvrijemassa. Massa = spier en juist spieren hebben protein nodig, die ik juist wil laten groeien en behouden. 3g dus.

Comment

Inferno, dikke props voor dit topic!

Interessante discussie, ik zie hem nu pas. Ik vindt dat Lyle zijn mening een beetje slecht onderbouwt, hij zegt eigenlijk dat we, omdat er weinig onderzoek bekend is over dit onderwerp en veel tegenstrijdigheden zijn, beter uit kunnen gaan van lekker hoog, aangezien het toch niet schaad, hoewel er een kleine kans bestaat dat het wel ie**************** marginaal extra's kan geven. Daar hebben we niet veel aan. Zijn artikel is wel al een paar jaar oud hoewel Casey's stuk vrij recent is? En beter onderbouwd. Ik denk dat we hier nog niet over uitgediscussieerd zijn en dat we hier nog genoeg over te horen krijgen.

Hoewel het natuurlijk makkelijk is om te zeggen dat gewoon meer dan nodig is gegeten kan worden omdat het toch allemaal omgezet word naar glucose hebben we vraag of extreem hoge eiwitinname werkelijk nodig is nog steeds niet beantwoord.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X