Voedingsschema cut... Gestegen vet% :s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ niet hier, nope ben geen kracht verloren, heb bij BB kunnen verhogen en op andere punten ook dus dat is echt het geval niet... Zal dan maar aannemen dat die weegschaal onjuist is... Ik zat zo een 300 kcal hoger met mijn vorig schema, ben deze middag 2 uur thuis van men werk post hem dan wel even... Weet het niet exact...

Comment

Zie hier men schema waarbij ik in 4 weken 'zogezegd' 1.2% in vet gestegen ben.
      Attached Files

Comment

Originally posted by ProsseN View Post
        @ niet hier, nope ben geen kracht verloren, heb bij BB kunnen verhogen en op andere punten ook dus dat is echt het geval niet... Zal dan maar aannemen dat die weegschaal onjuist is... Ik zat zo een 300 kcal hoger met mijn vorig schema, ben deze middag 2 uur thuis van men werk post hem dan wel even... Weet het niet exact...
        zoals ik al zei, dan zou ik me als ik jou was echt geen zorgen maken.

Comment

Er zat 4 weken tussen de metingen... Even vermelden Gewicht is gezakt met 2,6 kg, buikomtrek 3,2 cm gezakt... En de metingen zijn gebeurt op zo een weegschaal waarbij je 2 handvatjes moet vast houden, met impulsen Grtz
          buikomtrek omlaag + lichaamsgewicht omlaag = vet% is gezakt. dat is een feit. Ik had al verwacht dat de meting met een impendantie meter is gedaan. die dingen zijn niet betrouwbaar.

Mits je kracht / reps tijdens je trainingen gelijk zijn gebleven (of gestegen), en je dus geen verlies van performance hebt, kun je ervan uitgaan dat je geen (noemenswaardige hoeveelheid) spiermassa verliest (en dat je gewichtverlies dus wel voornamelijk aan vetverlies te wijten is).

Maak je dus niet druk. het gaat voglens mij gewoon goed. ik zou dus ook niet meer cardio gaan doen, of minder gaan eten, of Hiit doen of wat dan ook. het klinkt alsof hetgeen je deed goed werkt, en dat je daar verder mee moet gaan (tot het niet meer goed werkt).
          Last edited by dynobet; 03-05-2012, 15:20.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            buikomtrek omlaag + lichaamsgewicht omlaag = vet% is gezakt. dat is een feit. Ik had al verwacht dat de meting met een impendantie meter is gedaan. die dingen zijn niet betrouwbaar.

Mits je kracht / reps tijdens je trainingen gelijk zijn gebleven (of gestegen), en je dus geen verlies van performance hebt, kun je ervan uitgaan dat je geen spiermassa verliest (en dus wel vet moet zijn verloren).
            Doet goed om dat te horen Nu ivm voedingsschema, dus laatste... Staat dat op orde of best wat aanpassingen? Mss fruit vervangen door zilvervlies? Thx voor reactie iedereen! Grtz

Comment

Doet goed om dat te horen Nu ivm voedingsschema, dus laatste... Staat dat op orde of best wat aanpassingen? Mss fruit vervangen door zilvervlies? Thx voor reactie iedereen! Grtz
              in de cut is het altijd aan te raden om eenvoudige koolhydraten (suikers) te vermijden

maar zoals dynobet al zei, als je buikomtrek minder is geworden en je bent gewicht verloren, ben je sowieso vet verloren!

gewoon lekker blijven doen, wat je aan het doen was, mocht het wat moeilijker worden je schema lichtelijk aanpassen door bijvoorbeeld die eenvoudige koolhydraten te vermijden.

suc6 nog, keep us updated!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
                in de cut is het altijd aan te raden om eenvoudige koolhydraten (suikers) te vermijden

maar zoals dynobet al zei, als je buikomtrek minder is geworden en je bent gewicht verloren, ben je sowieso vet verloren!

gewoon lekker blijven doen, wat je aan het doen was, mocht het wat moeilijker worden je schema lichtelijk aanpassen door bijvoorbeeld die eenvoudige koolhydraten te vermijden.

suc6 nog, keep us updated!
                Jup zal ik doen Merci, voor u van hetzelfde!! Grtz

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                  zoals ik al zei, dan zou ik me als ik jou was echt geen zorgen maken.
                  Originally posted by dynobet View Post

Mits je kracht / reps tijdens je trainingen gelijk zijn gebleven (of gestegen), en je dus geen verlies van performance hebt, kun je ervan uitgaan dat je geen (noemenswaardige hoeveelheid) spiermassa verliest (en dat je gewichtverlies dus wel voornamelijk aan vetverlies te wijten is).

Maak je dus niet druk. het gaat voglens mij gewoon goed. ik zou dus ook niet meer cardio gaan doen, of minder gaan eten, of Hiit doen of wat dan ook. het klinkt alsof hetgeen je deed goed werkt, en dat je daar verder mee moet gaan (tot het niet meer goed werkt).
                  Ik sluit me hier bij aan.
                  Je was op de goede weg en bent naar mijn mening niet goed bezig als je nu je voedingsschema verandert.
                  Zo zie je maar weer dat je op moet passen met meetresultaten voordat je drastische conclusies trekt. En geen conclusie moet trekken op basis van slechts een (1) meetresultaat, maar naar alles tezamen moet kijken.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Ik sluit me hier bij aan.
                    Je was op de goede weg en bent naar mijn mening niet goed bezig als je nu je voedingsschema verandert.
                    Zo zie je maar weer dat je op moet passen met meetresultaten voordat je drastische conclusies trekt. En geen conclusie moet trekken op basis van slechts een (1) meetresultaat, maar naar alles tezamen moet kijken.
                    Dat is waar! Weer iets bijgeleerd Ben men oud schema verder aan het volgen, dus cva

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X