Kip/rijst/groente

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kip/rijst/groente

Hoe kom je met een dieet bestaande uit kip/rijst/groente aan je benodigde vetten? Dan krijg je er toch veel te weinig binnen?

Originally posted by PammieN View Post
    Hoe kom je met een dieet bestaande uit kip/rijst/groente aan je benodigde vetten? Dan krijg je er toch veel te weinig binnen?
    voeg er wat cashew noten bij of wat olijf olie of een beetje advocado of hele eieren..

Comment

Walnoten zijn het beste voor sporters.
      Idd wat hele eieren etc toevoegen.

Comment

Of een beetje pindasaus door je rijst doen Zelfgemaakt natuurlijk en afgestemd op wat je mag hebben.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

vette vis
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Dat is toch niet het enige dat je eet? Gewoon afwisselen en zorgen dat het totaalplaatje klopt.
            Train hard or go hormone

Comment

avocado, olijfolie of noten/zaden.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Dat is toch niet het enige dat je eet? Gewoon afwisselen en zorgen dat het totaalplaatje klopt.
                waarom niet.
                doe ik ook.
                neem alleen soms vis inplaats van kip of eieren
                en wissel af tussen noten en avocado.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  waarom niet.
                  doe ik ook.
                  Et voila, jij eet dus ook andere dingen Ik denk dat afwisseling gewoon goed is. Ik eet dus zelf niet 4x/dag rijst en kip, maar doe dat 1x bijvoorbeeld. Verder eet ik allerlei andere goede voeding op een dag.
                  Train hard or go hormone

Comment

waarom niet.
                    doe ik ook.
                    Je zit dan wel heel hoog in je ew-inname. Veel hoger dan de 'voorgeschreven' 2 / 2,5 gram per kg in je eigen gewicht. En ik neem aan lager in je kh?

Comment

Je zit dan wel heel hoog in je ew-inname. Veel hoger dan de 'voorgeschreven' 2 / 2,5 gram per kg in je eigen gewicht. En ik neem aan lager in je kh?
                      hoezo dat!? licht eraan hoeveel vlees/vis je neemt natuurlijk.

Comment

hoezo dat!? licht eraan hoeveel vlees/vis je neemt natuurlijk.
                        Ja, das waar natuurlijk!

Comment

Het berekenen van eiwit per kg lichaamsgewicht vind ik persoonlijk ook weer onzin. Ook dit verschilt weer per persoon en bron van eiwitten. Zit zelf meestal rond de 4gr. Als je maar voldoende water drinkt.

o.a. trainingsintensiviteit, stress, rust, dagelijkse activiteit, Schildklier werking, Lichaamseigen GH, Lichaamseigen testosteron gehalte, steroiden, andere medicijnen, lichaamstemperatuur... Zoveel factoren die energie verbruik en stofwisseling beinvloeden. Geen formule of software kan een schatting maken die voor iedereen werkt.

Comment

doe jezelf een plezier en eet niet alleen kip met rijst. Houd je toch niet lang vol.
                            Ochtend beginnen met havermout, melk whey.
                            Tonijn maaltijd
                            Kwark
                            Eieren
                            Kip/Vis

heb je genoeg eiwitjes voor de dag
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              doe jezelf een plezier en eet niet alleen kip met rijst. Houd je toch niet lang vol.
                              Ochtend beginnen met havermout, melk whey.
                              Tonijn maaltijd
                              Kwark
                              Eieren
                              Kip/Vis

heb je genoeg eiwitjes voor de dag
                              Juist, en voeg wat rood vlees toe, varieer!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X