En weer een voedingsschema!! Nu Klaar...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En weer een voedingsschema!! Nu Klaar...

Zippyshare.com - Voedingsschema Marielle.xlsx

Feedback hoor ik graag!! Dan kan ik er zo snel mogelijk mee van start!!

lekker veel variatie over de maaltijden. productkeuze en verdeling koolhydraten eiwitten en vetten is ook goed. ik vind je schema wel aardig.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dank je, maar wel aardig het kan dus nog beter?? Ik zit alleen een beetje met die koolhydraten, heb je een tip hoe ik p de goeie hoeveelheid kan komen??

Comment

Originally posted by Diva 36 View Post
        Dank je, maar wel aardig het kan dus nog beter?? Ik zit alleen een beetje met die koolhydraten, heb je een tip hoe ik p de goeie hoeveelheid kan komen??
        koolhydraat inname kun je verhogen door bijvoorbeeld:
        de hoeveelheid, havermout, brinta, rijst, brood in een specifieke maaltijd te verhogen. bijvoorbeeld als je 60g havermout neemt ipv 50g. Of je neemt anderhalf maal zoveel rijst.
        ------------------

De basis is gewoon goed. Maar er zijn kleine dingetjes die net wat beter kunnen. Ipv van alleen pinda's en pindakaas te nemen, kun je bijvoorbeeld ook walnoten of amandelen nemen. (wissel hierin gewoon af).

Ipv alleen kipfilet te eten bij je avondeten, kun je afwisselen tussen kalkoen, kip, mager kalfs of rundvlees, scholfilet, dorade, kabeljauw, verse tonijn (duur), en dergelijke. bevat grofweg ongeveer dezelfde kcal, eiwitten en vetten.

4-5 visolie capsules van 1g als aanvulling op je voeding (en eventueel een vitamine pil) zou geen kwaad kunnen. (deze kcal hoef je niet te tellen).
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Noten ben ik superallergies voor, dus dat is geen optie, pinda en cashewnoot kan alleen
          En idd bij avondeten vis ed was ik wel van plan te doen!! Anders word alles zo saai!;-)

Maar ga snel aan de slag !! Thanks weer voor je info

Comment

Noten ben ik superallergies voor, dus dat is geen optie, pinda en cashewnoot kan alleen
            En idd bij avondeten vis ed was ik wel van plan te doen!! Anders word alles zo saai!;-)

Maar ga snel aan de slag !! Thanks weer voor je info
            probeer dan eens avocado! echt een hele smakelijke gezonde vetbron
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Die staat er ook al in....

Comment

Pinda's zijn dan ook geen noten maar peulvruchten.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Weet ik

Comment

waarom zoveel vetten ?

vetten slaan zich op in de huid dat weetje ?

Comment

je moet dan wel 24 uur bezig zijn om de energievoorraad VETTEN ook tot je in te nemen je kan de vetten altijd wel verlagen en hoger in KOOLHYDRATEN en afwisselen per week met 1 keer per week wel 100 gram pecca-noten

Comment

ook weinig suikers ... je zou appelstroop kunnen bijvoegen bij je tweede boterham ...

Comment

krijg je veel ijzer plus suiker

verder zie ik ook een slechte omega-3 en omega-6 verdeling rijstolie of peccanoten is daarom een oplossing

ik zie geen bronnen van zuivel

Comment

Wat lul je nou. 63 gram vet is prima voor iemand van 73 kilo. Het zou zelfs nog wel 10 gram meer kunnen zijn.
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

ik zeg naar mijn mening :d

ik reageer meestal op weinig vetten beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X