Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dank je, maar wel aardig het kan dus nog beter?? Ik zit alleen een beetje met die koolhydraten, heb je een tip hoe ik p de goeie hoeveelheid kan komen??
Dank je, maar wel aardig het kan dus nog beter?? Ik zit alleen een beetje met die koolhydraten, heb je een tip hoe ik p de goeie hoeveelheid kan komen??
koolhydraat inname kun je verhogen door bijvoorbeeld:
de hoeveelheid, havermout, brinta, rijst, brood in een specifieke maaltijd te verhogen. bijvoorbeeld als je 60g havermout neemt ipv 50g. Of je neemt anderhalf maal zoveel rijst.
------------------
De basis is gewoon goed. Maar er zijn kleine dingetjes die net wat beter kunnen. Ipv van alleen pinda's en pindakaas te nemen, kun je bijvoorbeeld ook walnoten of amandelen nemen. (wissel hierin gewoon af).
Ipv alleen kipfilet te eten bij je avondeten, kun je afwisselen tussen kalkoen, kip, mager kalfs of rundvlees, scholfilet, dorade, kabeljauw, verse tonijn (duur), en dergelijke. bevat grofweg ongeveer dezelfde kcal, eiwitten en vetten.
4-5 visolie capsules van 1g als aanvulling op je voeding (en eventueel een vitamine pil) zou geen kwaad kunnen. (deze kcal hoef je niet te tellen).
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Noten ben ik superallergies voor, dus dat is geen optie, pinda en cashewnoot kan alleen
En idd bij avondeten vis ed was ik wel van plan te doen!! Anders word alles zo saai!;-)
Maar ga snel aan de slag !! Thanks weer voor je info
Noten ben ik superallergies voor, dus dat is geen optie, pinda en cashewnoot kan alleen
En idd bij avondeten vis ed was ik wel van plan te doen!! Anders word alles zo saai!;-)
Maar ga snel aan de slag !! Thanks weer voor je info
probeer dan eens avocado! echt een hele smakelijke gezonde vetbron
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Pinda's zijn dan ook geen noten maar peulvruchten.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
je moet dan wel 24 uur bezig zijn om de energievoorraad VETTEN ook tot je in te nemen je kan de vetten altijd wel verlagen en hoger in KOOLHYDRATEN en afwisselen per week met 1 keer per week wel 100 gram pecca-noten
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment