Is het dramatisch als ik appelstroop eet??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Diva 36 View Post
    Nee net als ander beleg, 15gram
    Denk niet dat 9 gram fructose (36kcal) veel kwaad kan......
    Doe je 3 minuten langer cardio
    Bulking

Comment

gewoon lekker eten...

ik heb net een waldkorn boterham op met pindakaas en een heel dun laagje honing... echt fucking lekker ...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        gewoon lekker eten...

ik heb net een waldkorn boterham op met pindakaas en een heel dun laagje honing... echt fucking lekker ...
        Met jou kan ik praten

Comment

Originally posted by monster menno View Post
          Met jou kan ik praten
          haha.. ik zag dat ik nog honing had staan en ik dacht...hmmm eens kijken hoe dat bij pindakaas smaakt...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            haha.. ik zag dat ik nog honing had staan en ik dacht...hmmm eens kijken hoe dat bij pindakaas smaakt...
            the vetter the better

Comment

Originally posted by FitCH View Post
              Serieus? De resultaten zullen echt niet tegenvallen als je de rest van de week gewoon goed eet en een paar keer een boterham met appelstroop neemt hoor..
              ik zei ook: eet het gewoon. Mevrouw de Diva weet heel goed dat appelstroop niet kan maar vraagt zich tegelijkertijd toch af of het consumeren van kleine hoeveelheden appelstroop 'dramatisch' effecten kan hebben op haar lichaam.
              Ik zie het dus als een luxe probleem. Eet het, of eet het niet. Maar ga dan achteraf niet klagen als de beoogde resultaten tegenvallen.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

mijn mening: niet doen, maaaaaaaaaar:
                Zolang een keertje een broodje appelstroop je mind scherp houdt en je kennelijke 'behoefte' om wat zoets te eten stilt of tempert, dan moet je dat gewoon eten (uiteraard met mate). Dramatisch zal het lijkt mij niet zijn. Denk niet dat het succes van je cut (?) afhangt van een broodje appelstroop zo nu en dan.

Maargoed, normaal eet je gedisciplineerd volgens je schema. Als je eenmaal begint af te wijken..

Oja.. en zonder zoetigheid.. dat went.. heel snel . Probeer het maar eens

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  ik zei ook: eet het gewoon. Mevrouw de Diva weet heel goed dat appelstroop niet kan maar vraagt zich tegelijkertijd toch af of het consumeren van kleine hoeveelheden appelstroop 'dramatisch' effecten kan hebben op haar lichaam.
                  Ik zie het dus als een luxe probleem. Eet het, of eet het niet. Maar ga dan achteraf niet klagen als de beoogde resultaten tegenvallen.

Bespeur ik daar wat sarcasme??
                  Was maar een vraag!!

Comment

@ Alle andere Thanks voor jullie antwoord!!

Comment

O gossie, waar men zich tegenwoordig al niet druk om maakt in deze wereld. (;
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Fresh FM Internet Radio Player
                        non stop de beste house classics

Er zit ijzer in rinse appelstroop, wat extra mineralen kunnen geen kwaad. En suiker rond de training ook niet.
                        Laissez Faire

Comment

gewoon lekker stroop eten, alleen niet als je aan het lijnen ben,
                          ik heb ook wel eens een off dag, en eet ik gerust 10 pannekoeken met stroop,
                          een echte calorien bom , en daarna gaan we gewoon weer normaal eten.

gr.

Comment

Maakt geen barst uit buiten eventueel vocht, zolang je geen extra calorieen binnen krijgt cq wat anders schrapt.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Maakt geen barst uit buiten eventueel vocht, zolang je geen extra calorieen binnen krijgt cq wat anders schrapt.
                              Dat was ook mijn bedoeling!! Thank you

Comment

Very welcome.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X