Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Serieus? De resultaten zullen echt niet tegenvallen als je de rest van de week gewoon goed eet en een paar keer een boterham met appelstroop neemt hoor..
ik zei ook: eet het gewoon. Mevrouw de Diva weet heel goed dat appelstroop niet kan maar vraagt zich tegelijkertijd toch af of het consumeren van kleine hoeveelheden appelstroop 'dramatisch' effecten kan hebben op haar lichaam.
Ik zie het dus als een luxe probleem. Eet het, of eet het niet. Maar ga dan achteraf niet klagen als de beoogde resultaten tegenvallen.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
mijn mening: niet doen, maaaaaaaaaar:
Zolang een keertje een broodje appelstroop je mind scherp houdt en je kennelijke 'behoefte' om wat zoets te eten stilt of tempert, dan moet je dat gewoon eten (uiteraard met mate). Dramatisch zal het lijkt mij niet zijn. Denk niet dat het succes van je cut (?) afhangt van een broodje appelstroop zo nu en dan.
Maargoed, normaal eet je gedisciplineerd volgens je schema. Als je eenmaal begint af te wijken..
Oja.. en zonder zoetigheid.. dat went.. heel snel . Probeer het maar eens
ik zei ook: eet het gewoon. Mevrouw de Diva weet heel goed dat appelstroop niet kan maar vraagt zich tegelijkertijd toch af of het consumeren van kleine hoeveelheden appelstroop 'dramatisch' effecten kan hebben op haar lichaam.
Ik zie het dus als een luxe probleem. Eet het, of eet het niet. Maar ga dan achteraf niet klagen als de beoogde resultaten tegenvallen.
Bespeur ik daar wat sarcasme??
Was maar een vraag!!
gewoon lekker stroop eten, alleen niet als je aan het lijnen ben,
ik heb ook wel eens een off dag, en eet ik gerust 10 pannekoeken met stroop,
een echte calorien bom , en daarna gaan we gewoon weer normaal eten.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment