Kip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    kan je niet wat kip receptjes plaatsen? Of iig hoe kan ik mijn kip lekker maken. Want ik word er helemaal gestoord van, mijnn kip is ook zo droog.
    Of je boterhammen met kip ietsje exotischer maken, door middel van meergranen pistoletten, te combineren met kipfilet, gekookte ei(zonder eigeel), beetje peterselie, plakkie kaas en de creme de la creme, een snufje knoflookpoeder. En dan ga je smullen.

Oke, kaas is niet bepaald fatfree and stuff, maar het maakt je leven aangenamer en lijkt het niet zo veel op een 'dieet'

Comment

Originally posted by VBulut View Post
      Of je boterhammen met kip ietsje exotischer maken, door middel van meergranen pistoletten, te combineren met kipfilet, gekookte ei(zonder eigeel), beetje peterselie, plakkie kaas en de creme de la creme, een snufje knoflookpoeder. En dan ga je smullen.

Oke, kaas is niet bepaald fatfree and stuff, maar het maakt je leven aangenamer en lijkt het niet zo veel op een 'dieet'
      ik eet geen brood :P

Comment

Wat eet je dan?

Comment

Originally posted by stukput View Post
          Wat eet je dan?
          rijst,havermout

Comment

Originally posted by optiflex View Post
            Zit veel antibiotica in kip veel onderzoeken naar en je zou er resisten van kunnen worden. Is het misschien een idee om ipv kip vis te eten (blikjes tonijn markeel etc.)
            bron?

Comment

Originally posted by gaba View Post
              bron?
              Antibiotica-resistentie voorkomen? - voeding - GezondheidsNet

Kip, antibiotica & wetenschap - Foodlog

Comment

we zijn dus al besmet. kun je wel dooreten lijkt me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X